Israel Hayom

כבר לא שגיא ביטבוקס

את שגיא ברייטנר רבים מכירים מסרטוני הביטבוקס שלו, מ"הישרדות" או מתוכניות ילדים, אבל כבר שנתיים שהוא עובד על אלבום בכורה שייצא בקרוב • "חישבתי מסלול מחדש", הוא אומר

- מאיה כהן

שגיא ברייטנר (27) פרץ לתודעה בעיקר בזכות סרטוני הביטבוקס שהעלה לר שתות החברתיות. אחר כך הוא הגיע ל"הישרדות", שם היה בן זוגה של מעיין אדם, השתתף בפסטיגל, הנחה תוכניות ליל דים, ובשנתיים האחרונות הוא מתמקד בלעשות מוזיקה. עכשיו הוא משחרר שיר חדש, "נשארתי טוב", שאמור להיות שיר הנושא מאלבום הבכורה שלו.

"האלבום צפוי לצאת בעוד כחודש", מספר ברייטנר, "השיר 'נשארתי טוב' נכתב על תקו פה שבה ישבתי עם עצמי, לפני כמה שנים, אחרי שעמדתי על במות פסטיגלים, חוויתי הצלחה וכסף אבל לא הרגשתי מאושר. לא הייתי שלם עם המקום שלי וחישבתי מסלול מחדש. רציתי לצאת מזה, ובאמת נכנס תי יותר להיי טק, עשיתי דברים שעניינו אותי. אחר כך נסעתי לטיול של ארב עה חודשים, וכשחזרתי - הרגשתי שאני רוצה לעבוד על המוזיקה שלי: לכתוב, להלחין, להוציא את הדברים שלי. למרות שזה אומר לוותר על ההצלחה שהיתה לי. מה שהחזיק אותי זו האמונה שאני נשאר אדם טוב ושמגיע לי להצליח. כמו בזו גיות. כשאין לך אתה חושב 'למה אין לי? מגיע לי'".

אפרופו זוגיות, אתה נמצא בקשר בימים אלה? "כן. אני בזוגיות בריאה וטובה, ומאוהב עד הגג בקארין. אנחנו ביחד ארבעה חו דשים. הכרנו בטינדר )צוחק(".

אתה מרגיש שהעובדה שהיית כוכב רשת ומנחה בערוץ הילדים מקשה על הפריצה שלך כמוזיקאי?

"זה משהו שנדע עם הזמן. זה בסדר שאנשים מתייגים אותי. יש אנשים שמ כירים אותי מהסרטונים הוויראליים, יש שמכירים אותי מהביטבוקס, יש שמכי רים אותי מתוכניות הילדים, ויש שמכי רים אותי מ'הישרדות'. כל אחד קיבל חלק אחר שלי, אבל אני לא רוצה שזה יגביל אותי. יכול להיות שמה שאני עושה עכ שיו יהיה חדש לאנשים, וזה בסדר. אני לא בא לספק לקהל משהו שדורשים ממני, אלא את מה שאני אוהב ומאמין בו. אני מקווה שהקהל שלי יתחבר לכיוון החדש שלי ושיבוא גם קהל אחר.

"אני לא מכוון את המוזיקה לילדים. במוזיקה שאני יוצר אני לא חוסך במורכבות. אני לא מנסה להנגיש לילדים, יש לי קללות בשירים שלי ויש תחכום, וזה מכוון לקהל שיידע להעריך את זה, לא משנה אם זה נוער או מבוגרים". אתה מתרחק מהביטבוקס? "אני לא מתרחק מזה. זה משהו שאני עדיין עושה ומאוד אוהב, אבל באלבום עצמו יש אולי חמש שניות של ביטבו קס. עשיתי ביטבוקס כשהרגש תי שזה מתאים ונכון לשיר. אני לא מכניס ביטבוקס כי אני שגיא ביטבו קס ואני חייב, אלא רק אם זה נכון לשיר. בהופעות אני משלב הרבה ביטבוקס כי זה חלק ממני. אני גם מתופף, אז כל הביטים של האלבום והתיפוף בו - זה משהו שאני מאוד מעורב בו".

בשיר החדש אתה מארח זמרת בשם נעה שאוואט. מיהי ואיך הגעתם אחד לשני?

"חבר טוב שלי שלח לי סרטון שלה עושה קאבר לשיר 'קוקו' של נטע. עפתי על זה. כשכתבתי את 'נשארתי טוב' רציתי זמרת שתפתח את הפזמון אז שלחתי לה. היא החזירה לי ביצוע של זה - ואמרתי שזה בול".

 ??  ?? "לא בא לספק משהו שדורשים ממני". ברייטנר
"לא בא לספק משהו שדורשים ממני". ברייטנר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel