Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 06.05.2021

-

גדי

אתם מגלים עד כמה אתם רגשנים, ואיך אירועים חיצוניים שקשורים לאנשים אחרים - משפיעים עליכם לעומק. הצורך שלכם לעזור לכל העולם מעיד על טוב לב ונתינה אדירה, רק אל תתישו את עצמכם.

דלי

אתם מרגישים עומס שקשה לכם להסתדר איתו, למרות מאגרי אנרגיה בלתי נדלים. כדאי לבדוק בצורה אובייקטיבי­ת כמה אתם משקיעים באמת, ועל מה קמה כל המהומה. בירור יישר את ההדורים וישפר את האווירה.

דגים

אתם משקיעים את כל כולכם בעבודה. כדאי מאוד לשמור על פרופורציות ולא להיבלע לגמרי בתחום אחד. בני הזוג מצפים מכם ליותר. מוטב שתיזהרו לא להיכנס לוויכוחים מילוליים שעלולים להידרדר.

טלה

יש מי שמתפעל מהיכולות שלכם להקשיב ולתת עצה, אולם הקרובים לכם לא זוכים לתשומת הלב מהסוג שאתם מעניקים "חופשי חופשי" לאנשים אחרים. שימו לב: רק אתם יכולים למנוע פגיעה באנשים הקרובים לכם.

שור

יום טוב בכל הנוגע לשיפור יכולות התקשורת. אל תיסחפו להרפתקאות רומנטיות, אתם לא ממש בנויים לקטעים חולפים. חפשו פתרונות בתוך מסגרות קיימות עם אנשים שאתם כבר מכירים. צפוי מזל רב בעניין פיננסי.

תאומים

יום מבולגן. קשיי ריכוז משפיעים על צורת ההתבטאות ועל הביצועים שלכם. חשוב להירגע כדי לעבור את סוף השבוע באופן חיובי. אם לא תעשו זאת, תסבלו בעצמכם וגם תגרמו עוגמת נפש לאנשים סביבכם.

סרטן

אדם שאכזב אתכם מעוניין לחדש את הקשר, ואתם מתלבטים אם לתת צ'אנס נוסף. המחשבה לבלות סוף שבוע לבד מפחידה, אבל גם האופציה השנייה לא ורודה. נסו להחליט איזו גישה אתם נוקטים: עניינית או רגשית.

אריה

במקום לבלות את היום בסידורים משעממים, כדאי להקדיש קצת זמן לזוגיות. יום מתאים לטיול משותף. כל רעיון יצירתי יתקבל בברכה ויגוון את השגרה. השתמשו בכישורי התקשורת שלכם כדי לבטא את רצונכם בקרבה.

בתולה

מציאות שמאירה לכם פנים עלולה להביא אתכם למצב של שאננות שאינה במקומה. התמקדו בפרטים הקטנים ואל תשאירו דבר ליד הגורל. אתם עלולים לגלות כי אופטימיות יתרה מביאה לתופעות לא רצויות.

מאזניים

לא יזיק לכם לתרגל קצת דיפלומטיות. אתם לא צריכים לשפוט את עצמכם לפי קני מידה של אנשים אחרים, אך מצד שני לא בריא להוציא מהפה כל מחשבה שחולפת לכם במוח. כדאי להימנע מפיתויים הרפתקניים.

עקרב

יש אנשים שמנסים ליזום איתכם קשר אך מרגישים כאילו מתעלמים מהם בכוונה. כדאי לנהוג ביתר רגישות. גם אם אינכם מעוניינים, אל תוותרו עד שתביאו את העניין לכדי סגירה, מוצלחת פחות או יותר, לכל מי שמעורב.

קשת

אתם חשים שאין לכם תחליף, וזה גורם לכם לא להשקיע במקומות הנכונים. אין טעם להיכנס למאבקי כוח, אך מאמץ קטן יכול לסייע. גם אם אתם בטוחים שאתם צודקים, יש מקום לשיפור היחס כלפי מי שמרגיש פגוע.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel