Israel Hayom

משה חוגג יתבע מיליונים מלה פמיליה

- "רוצים לפתוח עונה בלי גזענות ואלימות" שי ארצי

"לא עשינו הכל כדי לא להגיע למצב הזה, אבל נותרה שום ברירה. משה חוגג הולך לתבוע את 'לה פמיליה' על מיליוני שקלים", כך אומר ל"ישראל היום" גורם בבית"ר ירוש לים, שהודיעה באופן רשמי כי תגיש תביעת ענק כנגד ארגון האוהדים, על כל הנזקים שגרם למועדון. איך זה יתבצע? הירושלמים מתכוונים לבדוק שנים אחו רה את כל הקנסות הכספיים שספגו מבית הדין המ שמעתי של ההתאחדות לכדורגל, בגין קריאות גזעניות או אלימות של האוהדים, לחשב קנסות שהם קיבלו כשהם השתתפו באירופה והאוהדים התפרעו, עוד מלפני תקופת אלי טביב, לאחד את הכל ולתבוע את ארגון האוהדים כנגד כל אותם נזקים כלכליים שהמועדון נאלץ לשאת בהם ולשלם בגללם.

בבית"ר אמרו בנושא: "אף פעם אין טיימינג טוב לעשות מהלך כזה, אבל עכשיו סוף עונה, ואנחנו רוצים לפתוח את העונה הבאה בצורה נקייה, בלי גזענות ואלימות, אז זה הזמן. אנחנו מודעים לכל ההשלכות. אם תהיה אלימות מצד 'לה פמיליה', זה רק יפעל נגדם בבית המשפט. חוגג יתבע על כל דבר בלי לעשות חשבון".

אבל האם יש סיכוי לסולחה למרות ההחלטה על תביעת הענק? הסיכוי לכך לא נראה גבוה. משה חוגג לא יהיה מוכן לשמוע על שום התפשרות ללא הסכם חתום ובו ארגון "לה פמיליה" יתחייב שלא להתנגד לצירוף שחקן/איש צוות ערבי או מוסלמי, ויתחייב לא לקרוא קריאות גזעניות או לנהוג באלימות, ולאור זאת, קשה לראות את "לה פמיליה" וחוגג מגיעים לסולחה כלשהי בנושא. מי שמייצג את בית"ר בהליך המשפטי הוא עו"ד עמית חדד יחד עם עו"ד של המועדון רוני מוזסון.

אתמול התקיים בבית משפט השלום בירושלים דיון בבקשת סעד, בבקשה לסעד זמני טרם תביעה, שהגיש ארגון "לה פמיליה", על מנת שבעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, יאפשר לאוהדים של הארגון להיכנס למשחקי הקבוצה עד תום העונה.

חוגג מצידו חשף בדיון כי הגיש תלונה במשטרה כנגד אוהד שקילל אותו ואת אשתו ובתו.

 ?? צילום: אי.פי ?? חוגג
צילום: אי.פי חוגג

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel