Israel Hayom

רה"מ בנט, היום הראשון

ראש הממשלה נפתלי בנט החל באופן רשמי את תפקידו ● במהלך היום נועד עם ראש המל"ל והמזכיר הצבאי ● לעובדי משרדו אמר: "מעוניין שתבואו לעבודה באווירה נעימה ומתוך מוטיבציה" ● רה"מ היוצא, ח"כ נתניהו, הקדיש רק חצי שעה לחפיפה עם בנט ● מנהיגים ברחבי העולם שיגרו ברכות

- אריאל כהנא

ראש הממשלה נפתלי בנט החל אתמול את תפקידו באופן מעשי, כאשר חלק נכבד מצעדיו הראשונים הוקדש לסוגיות בענייני ביטחון. בנט נועד עם ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, ועם המזכיר הצבאי, אבי בלוט. לאחר מכן, ערך סיור בין אגפי משרד ראש הממשלה ושוחח עם העובדים. בנט התעניין בשלומם ואמר כי הוא מעוניין שיבואו לע בוד באווירה נעימה ומתוך תחושת מוטיבציה. מוקדם יותר, עלה בנט להר הרצל לקבר חברו הטוב, סא"ל עמנואל מורנו, שנפל בשלהי מלחמת לבנון השנייה. "בכל צומת חשוב בחיי, אני חושב על חברי ואחי, עמנואל. תחושת המ סירות, השליחות והנתינה של עמנואל למען העם והארץ מלווים אותנו תמיד".

בנט קיים פגישת חפיפה עם ראש הממשלה נתניהו אך זו נמשכה כחצי שעה בלבד. על פי מקורות שעודכנו בפרטים היא עסקה "בעניין ביטחוני חשוב".

מהבית הלבן נמסר כי רה"מ והנשיא דנו בדרכים לקדם שלום ושגשוג לישראל ולפלשתינים. הצוותים של השניים יעמדו בקשר כדי לגבש את המשך העבודה המשותפת

לשכתו של בנט השיבה במשך היום לאגרות הברכה הרבות שהגיעו מרחבי העולם עם מינויו לתפקיד. בין היתר, ברכו את בנט מנהיגי גרמ ניה, גוואטמלה, הודו, סלובניה ועוד. בנט שוחח שלשום עם נשיא ארצות הברית ג׳ו ביידן שה תקשר לברך אותו שעות אחדות לאחר השבעת הממשלה בכנסת. ראש הממשלה הודה לנשיא ביידן על ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה.

מחוייבים לקשרים

בנט ציין את הערכתו לנשיא ולתמיכתו ביש ראל במהלך מבצע שומר החומות, וציין כי הוא רואה בו חבר גדול של מדינת ישראל.

המנהיגים הדגישו את חשיבות הב רית בין ישראל לארה"ב, כמו גם את מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות ול שמירה על ביטחונה של מדינת ישראל. מהבית הלבן נמסר כי השניים דנו בדרכים לקדם שלום ושגשוג לישראל ולפלשתינים. הם גם סי כמו כי הצוותים של השניים יעמדו בקשר כדי לגבש את המשך העבודה המשותפת.

בנט בהר הרצל: "בכל צומת חשוב בחיי, אני חושב על חברי ואחי, עמנואל. תחושת המסירות, השליחות והנתינה של עמנואל למען העם והארץ מלווים אותנו"

 ?? צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ ?? בנט ליד קברו של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ בנט ליד קברו של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל
 ?? צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ ?? בפגישה ראשונה עם ראש המל"ל והמזכיר הצבאי
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ בפגישה ראשונה עם ראש המל"ל והמזכיר הצבאי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel