Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 15.06.2021

גדי

הזמנה מפתיעה לבילוי בסוף השבוע תכניס אתכם למצב של תזזית והתלבטות לא קלה. למרות הפיתוי הטמון בעניין, אתם בכלל לא בטוחים שזה מה שאתם רוצים לעשות.

דלי

אתם חשים עייפות מסוימת, שבאה כתגובת שרשרת לתקופה של עומס רב ופעילות יתר. יש לכם הזדמנות של ממש לנוח ולמלא את המצברים, נצלו אותה!

דגים

אתם מתכננים אירוע חברתי רב משתתפים, ועל פני השטח נראה שאין שום דבר שיכול לעצור אתכם. כדאי שתתכננו תוכניות חלופיות, על כל מקרה.

טלה

סכסוך ישן מעמיק בעקבות מפגש חברתי שבו אתם שומעים רכילות זולה, וזה פוגע בכם מאוד. חבל שאתם נותנים לדבריהם של כל מיני אנשים להשפיע עליכם כל כך.

שור

מישהו "מחפש" אתכם, ואתם עלולים להיקלע לבעיה שיהיה מסובך לצאת ממנה. ליתר ביטחון, הימנעו מחתימה על ניירת או מסמכים וממחויבויו­ת שונות.

תאומים

שינויים בתוכניות גורמים לכם לעוגמת נפש לא מועטה. עיכובים ושיבושים גורמים לחרדות לעלות ולצוף על פני השטח, במיוחד כאשר מדובר בתחום הקריירה.

סרטן

זורמת אליכם אנרגיה מהממת ומטורפת במקצת. ייתכנו עימותים עם ילידי המזלות קשת, טלה או אריה. לחץ ועומס בעבודה גורמים לכם לסחרור. נסו להירגע.

אריה

גרמי הרקיע האחראים לתקשורת משגרים אליכם מבט מאתגר ומעצבן. נראה שאתם מוטרדים מרכילות, ונתקפים בחששות ובחרדות בקשר לעתיד.

בתולה

יום לא קל מבחינה רגשית. אתם מנסים בכוח לקרב אליכם מישהו מבני המשפחה שנלחם לממש את חירותו ואת עצמאותו. כדאי להרפות ולהתאזר בסבלנות.

מאזניים

זהו יום שאינו מתאים להחלטות גורליות, וגם לא לחתימה על הסכמים. למרות שמצבכם הכספי שפיר, אל תצאו לקניות ואל תתחייבו לתשלומים גבוהים.

עקרב

עניינים כלכליים מטרידים אתכם, וקשה לכם להתמודד עם המצב המתמשך. חפשו פתרון יצירתי ומקורי, ואל תטילו את האחריות על בן או בת הזוג.

קשת

למרבה ההפתעה, החלטות שתתקבלנה על רגל אחת תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות. זו תקופה המאופיינת בספונטניות ובאימפולסי­ביות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel