Israel Hayom

מישהו לרוץ איתו

אחרי ההחתמות של עידן ורד ורז טוויזר, הפועל ת"א רוצה להתחזק גם בחלוץ ● האדומים פנו רשמית לגיא מלמד, שסיים חוזה בסקוטלנד ● בן שהר עדיין על הפרק

- שי ארצי

הפועל תל אביב מחממת מנועים לקראת העונה הבאה. כפי שפו רסם לראשונה באתר "ישראל היום", האדומים פנו באופו רשמי לחלוץ גיא מלמד, שסיים את חוזהו בסנט ג'ונסטון, מהליגה הסקוטית הבכירה.

כבר תקופה ארוכה שהאדומים מנה לים משא ומתן עם חלוץ אפואל ני קוסיה בן שהר, שקיבל הצעה לחתום תמורת שכר של פחות מ 200 אלף דולר לעונה, אבל לאור הפערים הכספיים בין הצדדים וההתמהמהות מצד שהר, החליטו בהפועל לבדוק אופציות נוספות.

מלמד, בן ה ,28 כבש בעונה שעברה 5 שערים באי הברי טי במהלך חצי שנה, ואף היה שותף לזכייה בגביע הסקוטי ובגביע הליגה. סוכנו של השחקן בודק עבו רו גם אופציות של קבוצות אחרות בחו"ל, אבל החלוץ לא פוסל חזרה לארץ, במיוחד לאחת הגדולות. המא מן ניר קלינגר כבר ניסה לצרף בעבר את מלמד והוא מאוד מעריך אותו מב חינה מקצועית.

השיחות עם שהר לא אמורות להיפסק, אבל כאמור, האדומים פוע לים במקביל מול מלמד ונשקלות גם אופציות של חלוצים זרים.

ורד: "מודה על האמון"

מי שהצטרף באופן רשמי הוא הקשר עידן ורד, שעזב את בית"ר ירושלים אחרי חמש שנים בבירה וחתם לשנתיים בקבוצה, תמורת שכר של כ 150 אלף דולר לעונה. ורד (32) גדל במחל קת הנוער של הכח עמידר ר"ג, כאשר במהלך הקריירה שיחק בבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הכוכב האדום בלגרד ואוטווה פיורי בקנדה.

הקשר אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להגיע למועדון הגדול הזה. מודה על האמון והרצון של כלל הגו רמים, הבעלים, ההנהלה, המאמן והצ וות המקצועי שנתנו לי הרגשה טובה מתחילת המשא ומתן. מצפה לפגוש את הקהל באימון הפתיחה ובהמשך גם בבלומפילד".

מלבד ורד, האדומים גם החתימו לש לוש עונות את אחד הכוכבים של הליגה הלאומית, החלוץ רז טוויזר, בן ה ,22 לאחר שנרכש ברבע מיליון שק לים מהפועל עכו.

דמארי פרש

חלוץ הפועל ת"א, שהפסיק לשחק כדור גל לפני כשנה, הודיע באופן רשמי על פרישה ויאמן את קבוצת נערים א' של האדומים.

דמארי זכה בגביע במדי הפועל ומדורג במ קום החמישי בהיסטוריה של המועדון בטב לת כובשי הש ערים בליגה עם 60 גולים. דמארי כתב בהודעת הפרישה שלו: "לא האמנתי שאפרוש בגיל ,32 אבל הפציעה האחרונה הכריעה. הראש רוצה אבל הגוף מסרב לבצע את הפעולות כמו פעם. מעולם לא ניסיתי להיות סמל, זה בא בטבעיות. אמנם לא גד לתי בהפועל ת"א, אך החיבור ביני ובין המועדון, ובראש ובראשונה עם הקהל, היה מיידי. אני מתחיל את פרק ב' ואנסה לתרום לדור הצעיר מהניסיון המקצועי שלי". בתוך כך, מאמן הקבוצה לשע בר ניסו אביטן, ניצח בבוררות שלו כנגד המועדון. תביעתו של אביטן התקבלה ובית הדין פסק כי המאמן יקבל פיצוי כספי בסך 326,000 ש"ח בגין הפרת חוזה וב תוספת הוצאות, הסכום הסופי הגיע ל 350,000 ש"ח. אביטן יוצג על ידי עו"ד רועי רוזן ועו"ד יובל שדמי.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? ורד. עובר ללבוש אדום
צילום: אלן שיבר ורד. עובר ללבוש אדום
 ?? צילום: רויטרס ?? מלמד. אופציה מעניינת
צילום: רויטרס מלמד. אופציה מעניינת
 ?? צילום: אי.פי ?? שהר. יחזור הביתה?
צילום: אי.פי שהר. יחזור הביתה?
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel