Israel Hayom

לאחר שנת הקורונה: מחנות הקיץ של הסוכנות היהודית חוזרים

חוזרים לשגרה: כ 1,300 שליחים מתנועות הנוער יישלחו לצפון אמריקה ● בשנה שעברה המחנות בוטלו - לראשונה בהיסטוריה ● מנכ"לית הסוכנות: "מחזקים את הקשר עם ישראל"

- דן לביא

לאחר שבשנה שעברה בוטלו מחנות הקיץ בתפוצות בצל הקורונה, ייצאו החודש כ 1,300 שליחים של הסוכנות היהודית למ חנות הקיץ ברחבי צפון אמריקה, שיפעלו לחיזוק הקשר של הנוער היהודי עם ישראל.

השליחים הישראלים, שנבחרו לאחר תהליך מיון קפדני מתוך אלפי מועמדים, יפעלו לחיזוק הקשר עם ישראל, ויביאו את הסיפור הישרא לי באופן ישיר לכ 150 אלף ילדים ובני נוער המתחנכים השנה במח נות הקיץ.

מחנות הקיץ היהודיים הם המפעל החינוכי הגדול ביותר של הדור הצ עיר בתפוצות. הם מאורגנים על ידי כל התנועות והארגונים בקהילות היהודיות, וממלאים תפקיד מר כזי בבניית דור העתיד של העם היהודי ובחיבור הדור הצעיר בת

פוצות לישראל, בין היתר הודות לאלפי השליחים הישראלים של הסוכנות היהודית.

מחנות קיץ בזום

בשנה שעברה, בעקבות ההגבלות שגזרה מגיפת הקורונה, בוטלו מר בית מחנות הקיץ בקהילות היהודיות לראשונה בהיסטוריה, ואלו מהם שפ עלו עשו זאת באופן וירטואלי.

במסגרת זו התגייסו השליחים של הסוכנות להעביר תכנים ישראליים דרך הזום לבני הנוער בתפוצות, שבילו את הקיץ בביתם בצל הסגר.

מנכ״לית הסוכנות היהודית, אמי רה אהרונוביץ: ״מחנות הקיץ הם אחד המפעלים החשובים לעיצוב הזהות היהודית של הדור הצעיר. המשלחת של הסוכנות היהודית תפעל לחזק את הקשר של הנוער היהודי עם יש ראל. משימת השליחות חשובה השנה כפליים, לאור העובדה שבשנה שעב רה בוטלו מחנות הקיץ בשל הקורונה.

"זהו מפגן סולידריות ענק של ישראל עם יהדות התפוצות, בצל ההשלכות הקשות של משבר הקורונה שפגע קשות בקהילות היהודיות. זוהי גם הזדמנות חשובה לקיים שיח ישיר ובלתי אמצעי על ישראל, בין השלי חים הישראלים של הסוכנות היהודית לבין עשרות אלפי חניכים במחנות ואלפי מדריכים מקומיים, בעידן שבו הרשתות החברתיות משתלטות על השיח של הדור הצעיר״.

אהרונוביץ':

"זהו מפגן סולידריות ענק של ישראל עם יהדות התפוצות, בצל ההשלכות הקשות של משבר הקורונה. זאת גם הזדמנות חשובה לשיח ישיר ולא ברשתות"

 ?? צילום: הסוכנות היהודית ?? שליחי הסוכנות היהודית יוצאים לדרך
צילום: הסוכנות היהודית שליחי הסוכנות היהודית יוצאים לדרך

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel