Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום רביעי - 16.06.2021 גדי

יום הפכפך ביותר, שבו תחושת היציבות ובהירות המטרה נעלמות להן. אתם מנסים להתנחם על ידי בילוי עם חברים קרובים או עם בן/ת הזוג, אבל גם כאן נראה שהרוחות סוערות מאוד.

דלי

בעיות של הרגע האחרון מתעוררות במקום העבודה, ואתם נאלצים להישאר ולעבוד מאוחר מהרגיל. אף שאתם מרגישים עייפות נפשית, בסופו של דבר אתם מצליחים להתמודד בהצלחה עם כל הבעיות.

דגים

יום יפה לבני המזל. אתם מתעוררים עם תחושה טובה בלב ונראה שהעולם מחייך אליכם בחזרה. המערכת הזוגית יציבה, ואתם מקבלים המון תשומת לב ואהבה מבן/ת הזוג. איזה כיף לכם!

טלה

משום מה נדמה לכם שכל מה שקורה היום קשור אליכם, גם בבית, גם בעבודה וגם חברתית. הדבר כמובן אינו נכון. נסו למצוא דרך לשמור על ריחוק רגשי מאירועים שאינם קשורים אליכם.

שור

יום אופטימי. אתם מרגישים שהחיים סוף סוף מחייכים אליכם, מאירים לכם פנים. אתם חשים הרבה יותר טוב מאשר בכל התקופה האחרונה ומחליטים לנצל את המזל ששפר עליכם היום.

תאומים

הפופולריות שלכם נמצאת במגמת עלייה, לאחר תקופה לא קלה, מה שמבטיח שבקרוב מאוד לא יהיה לכם הרבה זמן פנוי. עליכם ללמוד להיות סבלנים יותר כלפי הסביבה, הקרובה והרחוקה.

סרטן

אתם נהנים מהתחזקות ומהתאוששות דרמטית בתחושה הפנימית שלכם. אתם שופעים רעיונות, תוכניות ותכסיסים, שיעזרו לכם להשיג את מבוקשכם. רק שימו לב שאתם לא פוגעים תוך כדי באחרים.

אריה

השמש, ששולטת במזל שלכם, מסמנת כעת שיפור בכל הנוגע לתחום העבודה ולקריירה שלכם. פניות המגיעות מגורמים חיצוניים מאפשרות לכם לראות עד כמה הדרך בעצם פתוחה בפניכם.

בתולה

אתם שרויים במצב רוח מוזר וקופצני ומרגישים צורך לפצות את עצמכם על כל הקשיים שחוויתם בתקופה האחרונה, מה שעלול לגרום לבזבוז כספים בלתי מבוקר. זה לא הזמן לשחרר את הרסן.

מאזניים

אנרגיה קוסמית גורמת לכם להרגיש אופטימיים מהרגיל. האמונה בכוחות הפנימיים שלכם הולכת ומתחזקת לנוכח הפידבקים החיוביים שאתם מקבלים מעמיתים במקום העבודה.

עקרב

נראה שהעומס הרב שחוויתם בתקופה האחרונה מכריע אתכם היום, ואתם מרגישים "תקועים". כל שעליכם לעשות הוא לשנות את נקודת ההשקפה שלכם ופשוט להתחיל להזיז דברים.

קשת

אתם עלולים למצוא את עצמכם בוויכוח לא קל עם אחד מבני המשפחה הקרובה. שימו לב: תיתכן תמיכה מאדם הפכפך. אל תמהרו להיענות להצעות שיגיעו ממנו, אלא בחנו אותן לעומק.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel