Israel Hayom

אנסה סיכם, עומרי גלזר ואריק בנאדו מצטרפים

- ליאב נחמני ושי ארצי

הפועל ב"ש השלימה את עסקת רכישתו של החלוץ יוג'ין אנסה מהפועל רעננה תמורת כמי ליון שקלים. המשא ומתן בין הצדדים פורסם לראשונה ב"ישראל היום".

בעונה החולפת כבש אנסה 10 שערים במדי עירוני ק"ש, שאליה הושאל לאחר שרע ננה ירדה לליגה הלאומית. הקשר הגנאי בן ה 26 הוא אולי הרכש המשמעותי ביותר שנחת בבירת הנגב מאז החלה עונת המלפפונים.

אנסה הוא לא היחיד שיצטרף לק בוצה של רוני לוי, לאחר שעומרי גלזר חתם לשלוש עונות במועדון. "אני נרגש ומודה לצוות המקצועי על האמון בי", אמר השוער בן ה 25 לאחר החתימה על החוזה.

בתוך כך, אריק בנאדו מונה לעו זרו של רוני לוי. "אני מחכה בקוצר רוח לפתוח את האימונים בתחילת

השבוע הבא", אמר.

פרץ בדרך לוונציה

לגיונר חדש בליגה האיט לקית? קשר מכבי ת"א דור פרץ, שקיבל כמה הצעות מאירופה, נחת באיטליה כדי לקדם את מעברו לסריה אה.

לאחרונה מנהלים נצי גיו של פרץ משא ומתן מול העולה החדשה ונציה, שמייעדת לו תפקיד מרכזי ואף הגישה לו הצעה כספית טובה. "עקבתי אחרי ונציה בעונה שעברה, אני שמח להיות כאן", אמר עם נחיתתו.

אם יחתום, יהיה פרץ הישראלי הש לישי בליגה האיטלקית אחרי טל בנין וערן זהבי. סוף פודגוראנו )קבוצת הנו ער של רומא(, עדיין לא קיבל צ'אנס. הפועל חיפה. הבלם לואי טאהא (31) חתם לשנתיים במועדון.

האלופה מחכה לקאיראט

מכבי חיפה תפגוש את קאיראט אלמטי הקזחית בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. הירוקים הוגרלו אתמול בניון, שווייץ, אחרי שזכו באליפות ראשונה זה עשור וזכו להגרלה נוחה יחסית.

הקבוצה של ברק בכר נמנעה ממפגש עם אלופת בולגריה לודוגו רץ או עם דינמו טביליסי הגאורגית, שנמצאת בשלהי עונת המשחקים בליגה המקומית.

בקיץ שעבר הדיחה חיפה את קאיראט במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, עם ניצחון 1:2 בסמי עופר משערים של יובל אשכנזי וניקיטה רוקאביצה. את השער המצמק לקזחים כבש החלוץ הברזילאי הוותיק ואגנר לאב - מהשמות הגדולים במועדון.

היום יוגרל גם השלב הבא, שבו יכו לים הירוקים לפגוש את אולימפיאקו­ס, הכוכב האדום בלגרד, או את המנצחת בין שריף טיראספול לטאוטה.

 ?? צילום: לירון מולדובן ?? יוג'ין אנסה
צילום: לירון מולדובן יוג'ין אנסה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel