Israel Hayom

למכבי אין מה להפסיד

-

חן כלפון, כדורסלנה הצעיר של גלבוע/גליל )פצוע בכתפו כחוד שיים(, התחתן אתמול בשעטו"מ. מן הסתם כלפון לא האמין בז מנו שעונת הכדורסל תימתח לאמצע יוני, ושקבוצתו תעבור בישורת האחרונה את חולון ואילת, שהיו עדיפות עליה.

שחקני הקבוצה קיבלו הוראה להימנע מלהגיע לחתונה אתמול )במרחק שעתיים נסיעה מגן נר(. כדי שהם לא יחגגו הערב במגרש, מכבי ת"א צריכה בעיקר לשחזר את מה שעבד לה היטב שלשום.

16 כדורים חוזרים בהתקפה הורידו הצהובים ותרגמו אותם ל 21 נקודות, נתון שספק אם יחזור הערב. זה נבע מכך שגלבוע נקטה בעיקר הגנת חילו פים, ושג'הייבה פלויד הנהדר שוטט מחוץ לקשת השלוש במרדף אחרי סקוטי ווילבקין, מה שהשאיר לז'יז'יץ' ולהאנטר מרחב פעולה גדול לתי קונים בחצר האחורית )תשעה לש ניהם יחד(.

גם הערב חייבים הצהובים להיות אגרסיביים, כי ריבאונד התקפה מונע מהקבוצה של אבישי גורדון לרוץ, וההתקפה העומדת שלה הרבה פחות טובה, כי היא לוקה בכדררת.

משחק ההתקפה של מכבי ת"א, ואת זה אומרים גם בכיריה בחדרי חד רים, הוא קשה לצפייה - כאשר ווילבקין, ג'ונס ודיברתולומ­יאו מנהלים התקפה בכדרור ארוך. לזכותה של מכבי ייאמר שהיא באה למשחק הרא שון מוכנה הגנתית, קפצה על יפתח זיו וג'ו תומאסון ב"עזור וחזור" יעיל, ואנג'לו קלויארו נטרל לחלוטין את קרי בלאקשיר.

אם ספרופולוס יביא הערב כהפתעה סוג של אזורית, הוא יעמיד במבחן את הקליעה הבינונית של גלבוע מבחוץ, וירחיק אפשרות למשחק פיזי שעלול לפגוע בקבוצה שלו.

מכבי מגיעה למשחק רגועה יותר, ואם תרצו, בסוג של "ווין ווין סי טואיישן". אם תנצח - תזכה באליפות ה 55 בתולדותיה, ולראשונה זה 21 שנה ,2000) רעננה( תעשה זאת מחוץ להיכל.

אם תפסיד, היא עשויה להעשיר את קופתה המדולדלת במיליון שק לים לפחות במשחק מספר ‪85) 3‬ אחוזים מההכנסות הולכים למארחת(, ובעונה כזאת גם זה משהו.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel