Israel Hayom

סאן יאנג מקסים 400

-

סאן יאנג שיפרה בכבדות את המקסים 400 לכבוד שנת הדגם הנוכחית, וגם לכבוד התחרות העזה מקטנועים מנפח קצת יותר קטן או קצת יותר גדול. הוא נראה שונה לחלוטין, אבל העבודה הרבה שנעשתה כאן היא הרבה יותר מקוסמטית.

יש כאן מנוע עדכני כדי לעמוד בתקן יורו ,5 לדוגמה, אבל מה שרואים קודם זה את העיצוב כולו, שהפך צר ומחודד יותר מהקודם. גם הש לדה עברה עדכון ואיבדה ממשקלה. עוד דברים שהתווספו וניתן לראות בקלות הם תאורת ,LED מפתח קרבה, מושב שונה ועוד. אחר כך מתגלה גם תא מטען עמוק וארוך שאמור, להכיל שתי קסדות מלאות ועוד ללא בעיה. גם למראות יש טריק קל וחכם לסיבוב בתנועה צפופה, והמשקף הקדמי מתכוונן בקלות באופן ידני לשני מצבים. בקיצור, זה לא מזכיר את המקסים 400 הקודם - כמעט הכל מרגיש רענן למדי.

כשיושבים מגלים שלמרות העיצוב הצמוד יותר, עדיין יש כאן מרווח והמושב גדול ונוח גם הוא. התנעה ללא מפתח, ואפשר לצאת לדרך. המנוע הזה מרגיש חזק למדי, ובצמתים עירוניים חלקל קים אפשר להבין מדוע התווספה כאן בקרת משי כה. ההיגוי מרגיש קליל, ובכלל אין כאן תחושת כבדות ומסורבלות שאפיינה כלים מהסגנון הזה בעבר. ככל שעובר הזמן, כך הכבישים מתארכים וידית ימין מסתובבת, המקסים מגלה את יתרונו המשמעותי - מנוע חזק. הוא מאיץ בצורה החל טית מאוד כשהתאוצה הזו מתחילה להתמתן רק במהירות בין עירונית חוקית על גבול ברירת הקנס. הוא רושם מהירות סופית מדודה (GPS) של 144 קמ"ש. במקומות כאלה גם המשקף )במ צבו הגבוה יותר( מציע הגנה מצוינת לרוכב, וגם המתלים שהרגישו קצת קשיחים בעיר, תורמים ליציבות כיוונית בשיוט בין עירוני מהיר.

אם יש תלונה אחת שעלתה בזמן שרכבו על המקסים, זוהי תחושה קצת זולה ופשוטה מלוח המחוונים. אלו הסממנים האחרונים של הדור הקודם, או אולי אלו סממנים של המחיר הנמוך יחסית. בקטנועים מודרניים בסביבת המחיר הזו אפשר לקבל תחושה מהודרת וטכנולוגית יותר במקום הספציפי הזה. יש איזו תחושה של גימור והידור שאפשר למצוא ב XMAX300 נניח, וכאן לא. למי שלא טרוד באלו ונסיעות בין עירוניות מהירות הן חלק מתמהיל הרכיבה היומי שלו, מציע המקסים 400 יכולת כללית גבוהה, אבזור נדיב ומחיר הגיוני.

מנוע 1 ציל', 399 סמ"ק הספק 34 כ"ס מומנט 3.9 קג"מ משקל 210 ק"ג מחיר בסיס 36,000 שקלים

בעד: מאובזר וחזק נגד: פשטות בסביבת לוח המחוונים שורה תחתונה: לממהרים

כשיושבים מגלים שלמרות העיצוב הצמוד יותר, עדיין יש כאן מרווח, והמושב גדול ונוח גם הוא. התנעה ללא מפתח - ואפשר לצאת לדרך. המנוע הזה מרגיש חזק למדי, ובצמתים עירוניים חלקלקים אפשר להבין מדוע התווספה כאן בקרת משיכה

 ??  ?? המקסים 400 החדש נראה שונה לחלוטין
המקסים 400 החדש נראה שונה לחלוטין
 ??  ?? המשקף הקדמי מתכוונן באופן ידני
המשקף הקדמי מתכוונן באופן ידני
 ??  ?? לוח השעונים לא יישר קו עם שאר העדכונים במקסים
לוח השעונים לא יישר קו עם שאר העדכונים במקסים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel