Israel Hayom

משפחת תושב רמלה שנדרס למוות על ידי אופניים: "זה פיגוע"

- שלומי דיאז

בבית החולים אסף הרופא מת מפצעיו אתמול דסטאו ביסט בן ה ,74 תושב רמלה, שנדרס בסוף החודש שעבר בסמוך לקניון רמלה על ידי שני רוכבי אופ ניים חשמליים. המשטרה הודי עה כי חקירת נסיבות התאונה נמשכת. קרובי המשפחה טוענים מצידם כי מדובר בפיגוע מכוון. הרוכבים הפוגעים טרם נעצרו.

מעדות של בן משפחה שנמ סרה למערכת, עולה כי המנוח ליווה שניים מקרוביו לתחנת אוטובוס ליד קניון רמלה. לפתע, ולעיני אותו עד, הגיעו שני רו כבי אופניים חשמליים ופגעו בו. המנוח נפצע קשה בראשו ונפל. הרוכבים, כאמור, נמלטו, לא לפני שעל פי עדות בן המשפחה "הם 'עשו פרסה' וניסו לפגוע בנו כשעמדנו ליד הפצוע".

המשטרה התייחסה לאירוע כתאונת "פגע וברח", ואולם בה משך עורבו בשלב מסויים בחקי רה גורמי שב"כ כדי לשלול או לאשר פיגוע על רקע לאומני. זאת, מאחר והעד טען כי הרוכבים דיברו ביניהם ערבית, ומדובר היה בשבוע שלאחר המהומות הקשות בלוד וברמלה.

על פי קרובי המשפחה, המ שטרה עדכנה כי השב"כ הוכנס לתמונה. נכון להיום טרם נעצרו חשודים. בידי המשטרה צילומים ממצלמות אבטחה שהמשפחה טו ענת כי סיפקה לחוקרים.

במטה לביטחון רמלה שבו וט ענו כי מדובר באירוע לאומני: "המשטרה וראש העיר מנסים לצייר מציאות שקרית שמתפו צצת לנו בפנים שוב ושוב. דמו של דסטאו אינו הפקר".

ממשטרת מרחב השפלה נמסר: "חקירת התאונה נמשכת".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel