Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

גדי

אתם מרגישים מעולה. מאוד בא לכם להשתולל ולבזבז כספים למרות שאתם לא במצב שמאפשר זאת, ובעצם אתם צריכים להתאפק מרכישה של משהו שנראה לכם הכרחי.

דלי

אחרי לא מעט ימים שבהם חשתם מועקה פנימית, היום ההרגשה שלכם משתפרת בצורה משמעותית. האווירה בבית משתפרת וכך גם היחסים עם בן/ת הזוג.

דגים

אתם זוכים לפופולריות עצומה והזמנות לבילוי משותף זורמות לכיוונכם מכל עבר. שיחת טלפון תמוהה מגיעה ממישהו שהיה קרוב אליכם בעבר הרחוק.

טלה

היום אתם מרגישים עייפות, ואפילו חוסר אונים מסוים, מול דבר מה שקורה בסביבה. נראה שהאווירה התוקפנית אינה פוסחת על אף אחד. נסו להירגע.

שור

היום אתם זקוקים לפינוק ולמנוחה, אך תצטרכו להתאזר בסבלנות ולחכות ליום שבת, ואז תוכלו להירגע. עייפות מצטברת נותנת את אותותיה ומעיקה עליכם.

תאומים

היום הוא יום גדוש רומנטיקה וחיזורים. הטלפון שלכם יצלצל היום לעיתים קרובות ואתם תרגישו מאוד מחוזרים ורצויים, גם במקומות מפתיעים.

סרטן

גרמי הרקיע האחראים על היופי ועל האהבה מרעיפים עליכם מטובם. לא פלא כי הרפתקה או פרשייה רומנטית כלשהי צפויה להתחיל היום. תנו לה לקרות.

אריה

אתם צריכים להאט את הקצב ולא למהר לשום מקום. עכשיו זהו זמן יותר מתאים לתכנון ופחות לביצוע. השקיעו זמן במציאת פרטנרים טובים לעסקים.

בתולה

היום אתם זקוקים לייעוץ או לשיחה עם מישהו נבון ופתוח במידה מספקת, כדי שיקשיב לכם לעומק במקום להשמיע לכם את דעותיו האישיות. קחו עצות בעירבון מוגבל.

מאזניים

מי שנמצא בזוגיות קבועה, צריך לעמוד על המשמר. יום בעל פוטנציאל להתלקחות. נסו להשתלט על עצמכם והימנעו מתוקפנות, מרירות וביקורתיות.

עקרב

אתם במצב רוח מרומם וצפויים הספקים טובים בעבודה. הגדירו מחדש את המטרות שלכם בחיים והימנעו משגרת היום יום, באמצעות פעילות ספורטיבית.

קשת

היום הוא יום ידידותי. המזל מאיר לכם פנים, ויש לכם הזדמנות לחגיגות של ממש. משהו שהיה תקוע במקום כבר הרבה זמן מתחיל סוף כל סוף להיפתח.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel