Israel Hayom

עניינים שבלב ב

ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן החזירה את דיילי בלינד לבעיות הרפואיות שאיתן התמודד בעצמו, וגרמה לו לחרדה שהובילה אותו לבקש חילוף מול אוקראינה ● עם מטען רגשי, הוא יעלה למשחק מול אוסטריה ששוב יהיו בו הרבה דברים שיזכירו את חברו הטוב, שגדל איתו באייאקס

- דור הופמן

מבט ראשון, זה נראה חילוף מוזר. הולנד שטפה את המ גרש מול אוקראינה, הובילה 0:2 וההגנה שיחקה ללא רבב. מקצו עית, לא היתה שום סיבה נראית לעין להוציא בדקה ה 64 את דיילי בלינד ולהכניס במקומו את נייתן אקה, וב דיעבד היו עוד פחות סיבות. הולנד ספגה פעמיים מהצד השמאלי של ההגנה, ורק בזכות שער של דנזל דא מפריז סיימה את המשחק עם ניצחון 2:3 ושלוש נקודות.

הכל היה מוכן לביקורות הפרש נים ההולנדים על חילופיו הרעים של פרנק דה בור, אלא שבסיום המשחק התייצב בלינד מול המצלמות והסביר שיש דברים שאי אפשר לראות במבט ראשון. "התגברתי על מכשול מנטלי

גדול כדי לעלות לשחק" סיפר בלמה של אייאקס. "אני גאה בעצמי שעשי תי את זה, אבל בסופו של דבר הרג שות השתלטו עלי". הרגשות האלה החלו להשתלט על בלינד כשצפה עם חברים במשחק של דנמרק יום קודם לכן. כריסטיאן אריקסן התמו טט על הדשא ובאותו הרגע שבו הלב של הדני נעצר, זה של ההולנדי החל לפעום בחוזקה ובמהירות.

בלינד ואריקסן חברים טובים. הם נפגשו בנוער של אייאקס כשהדני הגיע לשם בגיל ,16 ובהמשך שיחקו יחד שלוש שנים בקבוצה הבוגרת. המראה של חבר קורס ומונשם כך על הדשא הוא מראה קשה בפני עצמו, אבל במקרה של בלינד המטען הרג שי היה כבד עוד יותר בגלל החוויה האישית שלו. בסוף ,2019 במשחק של אייאקס מול ולנסיה בליגת האלופות, בלינד חש ברע וביקש להתחלף.

בקיץ, במשחק הכנה מול הרטה בר לין, הבלם כבר התמוטט על הדשא ואובחן עם דלקת בשריר הלב. בליבו של בלינד הותקן מכשיר מעקב ששולח אות ברגע של אי סדרים בלב והרו פאים נתנו אישור לשחק. בראיון שה עניק לאחרונה אביו, דני בלינד, סיפר שחקן העבר שרק שנה אחרי האירוע בנו סיים משחק ואמר לו: "אבא, אני רגוע, בפעם הראשונה השלמתי משחק מבלי לחשוש לבריאותי".

"הרופאים העניקו לי רוגע"

הרוגע הזה הגיע לסיומו בבת אחת עם מקרה אריקסן. "זה השפיע עלי מאוד" סיפר הבלם ל ;NOS "ראיתי תמונות שהזכירו לי דברים. זה היה מאוד אינטנסיבי". בלינד, כך הוא סיפר, התקשה להירדם באותו הלי לה ולא הצליח להוציא את אריקסן מראשו. בכל זאת, הוא החליט לעלות למגרש ולנסות לנער את המחשבות עם כדורגל, אבל הניסיון הזה החזיק

מעמד שעה והוא ביקש להתחלף. מא מנו פרנק דה בור סיפר בסיום: "הוא עשה כל מה שהוא יכול, אבל המאבק הזה היה קשה מדי".

עם המטען הזה, בלינד יעלה הערב למשחק מול אוסטריה ששוב יהיו בו הרבה אלמנטים שיזכירו את אריקסן. הוא יתקיים ביוהאן קרויף ארנה, האצטדיון שבו שיתפו פעו לה בעבר, על הספסל יעמוד פרנק דה בור שאימן את שניהם, ומסביב ירוצו שחקנים שאיתם חלקו השניים את חדר ההלבשה. בנוסף, יש כמו בן את העניין של הלב. "אני מרגיש בטוח" השיב בלינד כשנשאל האם האירוע גרם לו לחשוש לבריאותו. "הרופאים העניקו לי רוגע". בלי נד, שהגיע ליורו כמי שאמור להיות הראש של נבחרת הולנד, במיוחד בה גנה, הפך בעל כורחו ללב שלה. אם הוא יהיה חזק ויצליח להתגבר על הכל, נבחרת הולנד תרוויח בגדול.

 ??  ?? בלינד ברגע החילוף
בלינד ברגע החילוף
 ??  ??
 ?? צילומים: אי.אף.פי, אי.פי.אי ?? נאבק בזינצ'נקו. הפך ללב של נבחרת האורנג', בתמונה הקטנה: אריקסן
צילומים: אי.אף.פי, אי.פי.אי נאבק בזינצ'נקו. הפך ללב של נבחרת האורנג', בתמונה הקטנה: אריקסן
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel