Israel Hayom

צמד בישולים של בייל סידר 0:2 על טורקיה

- דניאל לוי

הרבה

ציפיות היו מנבחרת טורקיה לפני פתיחת היורו לאור העונה הטובה שעברה על כוכביה, בין היתר בוראק אילמאז והקאן צ'להאנולו. אבל כפי שכבר הספקנו ללמוד בטורניר, תקוות לחוד ומציאות לחוד.

אחרי 90 דקות של כדורגל תוסס, וויילס שנראתה לא טוב נגד שווייץ אבל הצליחה לסחוט תיקו, גרפה נקודה רביעית בטור ניר, בדרך כנראה לשמינית הגמר. החבורה של שנול גונש, שהובסה במשחק הפתיחה מול איטליה, נשארה בידיים ריקות גם אחרי שני משחקים.

מי שהיה אמון על שיברון הלב של הטורקים היה גארת' בייל, שמצא בכדור גאוני את ארון רא מזי בדקה ה 43 והוסיף בישול נוסף לקונור רוברטס עמוק בתוך תוספת הזמן. גם החמצת פנדל של הכוכב הגדול של הבריטים לא גרמה לו להוריד את הראש. כרגיל, כשהוא לובש את מדי הנבחרת, הוא פורח.

רוסיה חזרה לחיים

במחזור הפתיחה נבחרת רוסיה לא יכלה לעמוד בעוצמות האדירות של בלגיה והפסידה ללא תחרות .3:0 אתמול, כשהם פגשו נבחרת בי נונית שתואמת פחות או יותר את מידותיהם, האדומים הצליחו לעמוד במשימה שלהם וניצחו 0:1 חשוב משער נהדר של אלכסיי מיראנצ'וק רגע לפני המחצית.

הניצחון של רוסיה יוביל לכך שמחזור הסיום בבית ב' צפוי להיות מרתק. בלגיה צפויה לסיים ראשונה בבית אבל המאבק עם הפינים והד נים יהיה מותח עד הרגע האחרון.

 ?? צילום: רויטרס ?? מיראנצ'וק בפעולה
צילום: רויטרס מיראנצ'וק בפעולה
 ?? צילום: אי.פי ?? בייל חוגג
צילום: אי.פי בייל חוגג

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel