Israel Hayom

עלי מוחמד עבר למכבי חיפה

- כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום": ליאב נחמני ושי ארצי

בית"ר ירושלים ומכבי חיפה סיכמו על העברתו של הקשר עלי מוחמד לשורותיה של הקבוצה מהכרמל, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום".

האלופה תשלם 1.4 מיליון דולר עבור 80 אחוזים מכרטיס השחקן של מוחמד, כאשר חלק מהסכום יקוזז מהתשלומים שבית"ר אמורה היתה לשלם עבור ירדן שועה. המשמעות היא שהירושלמים השלימו את רכישתו של שועה.

כעת, בחיפה רגועים יותר לגבי עזיבתו של מוחמד אבו פאני, שמעוניין לצאת לאירופה. הירוקים ממתינים לקבל הצעות מסוכנו של הקשר, כאשר הדרישה עבורו היא מיליון יורו.

דור אלו בדרך לבית"ר ירושלים

המגן דור אלו מתקרב להיות ההחתמה הראשונה הקיץ של בית"ר ירושלים. כבר לפני כשלושה שבועות פרסמנו ב"ישראל היום" שהירושלמים מעוניינים לצרף את אלו לשורותיהם. על פי גורם המעורה בפרטים, יש בין הצדדים פערים כספיים לא גדולים, ולכן ההערכה היא כי אלו בן ה־72 יגיע בסופו של דבר לסיכום על הצטרפותו לקבוצה בקרוב. למרות ההחתמה הצפויה של אלו והדיבורים על כך שסנטיאגו אוקאמפוס יושאל לאחר מכן לקבוצה אחרת, המאמן ארווין קומאן מתלבט לגבי המגן הצעיר, וירצה לראות אותו לפני שייתן לו את ברכת הדרך לצאת להשאלה. בתוך כך, עוזר המאמן של קומאן בעונה הקרובה יהיה גל כהן. שחקן העבר, שנאלץ לפרוש בשל פציעה, אימן במהלך השנים האחרונות את קבוצת הנוער של רעננה, ולאחר מכן שימש כעוזר וכמאמן הקבוצה הבוגרת.

אזולאי ודיבה חתמו בהפועל ת"א

האדומים ממשיכים בהכנות לעונה הבאה, ואתמול הודיעו על החתמותיהם של הקשר שלומי אזולאי לשנתיים, והבלם ג'ורג' דיבה לשלוש שנים. "אני שמח לחתום במועדון ענק", אמר אזולאי, "אני מגיע לאתגר חדש ולמועדון עם קהל מדהים, שתמיד ריגש אותי בתור יריב".

 ??  ?? "ישראל היום", 6.6.21
"ישראל היום", 6.6.21

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel