Israel Hayom

אייל ננקין ישחק NJIT־ב היוקרתית

- נציג ישראלי בליגת המכללות הבכירה יעקב מאיר

בעונת 2021/22 יהיה נציג ישראמ לי בדיוויז'ן 1 - הפורוורד הצעיר אייל ננקין ישחק בעונה הבאה בממ כללת NJIT ויתחרה ברמה הגבוהה ביותר במכללות בארה"ב, כך פורסם לראשונה באתר "ישראל היום".

ננקין )21( גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה ועבר למחלקת הנוער של הפועל גלבוע מעיינות, שם היה חלק מאחת הקבוצות המוכשרות בתומ לדות המחלקה. לאחר מכן חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצת הבוגרים של הפועל גלבוע/גליל.

בעונה האחרונה הושאל לאליצור נתניה מהליגה הלאומית, אך סבל מפמ ציעה ושותף במשחק אחד בלבד. כזכור, נתניה עלתה השבוע לליגת העל לאחר ניצחון על אליצור אשקלון בסדרת חצי גמר הפלייאוף. כמו כן, שיחק הפורוורד גם בנבחרות הצעירות של ישראל.

אוניברסיטת NJIT בניוארק, ניו ג׳רזי, משחקת בקונפרנס America .East מדובר באחת האוניברסימ טאות הטובות ביותר בארה"ב מבמ חינה אקדמית מחוץ למ‪.Ivy League‬ לאוניברסיט­ה מתחם ספורט חדש בשווי 120 מיליון דולר, שכולל את האולם הביתי עם 4,000 מושבים ועוד כשלושה מתחמי אימון וחדרי כושר.

שנת לימודים באוניברסיט­ה עולה כמ55 אלף דולר לשנה, וננקין, שחתם באמצעות סוכנות Uvision המוציאה שחקנים ושחקניות ישראלים למכמ ללות ולתיכונים בארה"ב, יקבל מלגת ספורט מלאה וגם את כל התנאים הדמ רושים להחלמה מהפציעה ברצועה הצולבת שממנה סבל בעונה האחרונה.

את קבוצת הכדורסל של האוניברמ סיטה מאמן בחמש השנים האחרונות שחקן העבר בריאן קנדי, שהחליף בתמ פקיד את ג'ים אינגלס, שעבר למכללת קולומביה המפורסמת.

הפועל ב"ש. רמי הדר חתם כמאמן הקבוצה לשלוש עונות נוספות.

הפועל חיפה. קאדים אלן חתם על חוזה לעונה אחת. הגארד הוא הרכש הראשון של האדומים מהכרמל שממ תכוננים לעונה אירופית היסטורית.

טניס. רפאל נדאל הודיע כי לא ישמ תתף בטורניר ווימבלדון ובמשחקים האולמיפיים בטוקיו .2020

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel