Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

ראשון - 20.06.2021

- יום

גדי

חבל שאתם לא לומדים מכישלונות ולא מיישמים מסקנות בקשרים אינטימיים. את המתח שנוצר היום בקשר, אתם בהחלט יכולים "לזקוף לזכותכם".

דלי

התבוננות מעמיקה במה שעובר עליכם לאחרונה יכולה להאיר את דרככם לעתיד טוב יותר. היום הרבה יותר ברור לכם מה אתם רוצים ומה לא.

דגים

יש לכם הרגשה שבכל מקום שאליו אתם מגיעים מאוד מתלהבים מכם, ומקבלים את פניכם בשמחה ובהתלהבות אין קץ. נסו למתן את ההתלהבות שלכם.

טלה

היום הוא יום טוב מאוד בכל מה שקשור לצורך שלכם בנהנתנות. יש לכם רצון עז לברוח ממסגרות חונקות, ולכן אתם עלולים לעשות משהו חריג.

שור

יום מוצלח. מצב הרוח מרומם במיוחד. יש לכם הרגשה של חגיגה אמיתית. אחת הסיבות לכך היא שאתם מגשימים משאלת לב שחיכיתם להגשמתה זמן רב.

תאומים

הרצון לא לעבוד קשה ולעשות את כל קיצורי הדרך האפשריים מאפיין יום זה. אתם מגלים סימני עייפות ושחיקה. חשוב שתתנו לעצמכם קצת זמן להתאושש.

סרטן

נראה כאילו המטרה העיקרית בחיים שלכם היא להיות מוגנים, מה שמונע מכם ביטוי עצמי. השינוי הפנימי חייב לבוא מתוך תחושת ביטחון ביכולות העצמיות שלכם.

אריה

זה יום שבו תמצאו את עצמכם מתלוננים. אתם עלולים ללקות במצב רוח הפכפך, על רקע של חוסר מנוחה ואי שקט פנימי. המחשבות על המתח בעבודה אינן מרפות.

בתולה

אל תתנו לחוסר הסבלנות שלכם לקלקל יום נפלא. בתחום הזוגי אתם נהנים מהרגשה של נינוחות, למרות האנרגיות המסתוריות שמרחפות מעל הזוגיות שלכם.

מאזניים

אתם מצליחים להעביר לאנשים קרובים מסרים מבלבלים לגבי הרצונות שלכם. נסו להיות יותר ברורים. הגדירו קודם כל לעצמכם מה בדיוק אתם מעוניינים להשיג.

עקרב

מצב הרוח רומנטי, ובכל זאת פה ושם יש קצת חיכוכים עם בן/ת הזוג. זה באמת לא נורא. לא צריך לקחת ברצינות תהומית כל מילה שנאמרת.

קשת

היום הוא יום אופטימי עבורכם. הפנו את האהבה והרוך שלכם כלפי האנשים המתאימים, במיוחד כלפי אלה שעומדים לצידכם לאורך כל הדרך.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel