Israel Hayom

חוצפה ללא היסוס

עבריין במעצר בית ביקש מהמדינה: אפשרו לסוסה שלי לפקח עלי כשאני מתאוורר בחוץ

- אבי כהן

בפרקליטות מחוז מרכז לא זוכרים מתי התבקשו לטפל בבקשה כה יוצאת דופן: תושב השרון, שהואשם בעבירות נשק ונשלח למעצר בית, ביקש לצאת ממנו לזמן קצוב מדי יום - כדי לר כוב על סוסתו. חיית המחמד, כך אמר, תפקח עלי ביציאה מהבית.

בפרקליטות ציינו בתשובת הסירוב, בסרקזם, כי לא זכור להם שהסוסה אושרה כמפקחת.

לפי הבקשה שהוגשה לפני כחודש, לאחר הגשת כתב אישום בגין עבירות אמל"ח הוא שוחרר למעצר בית ביישוב מרוחק. בימים האחרונים העביר העבריין בקשה לשעות התאווררות לצורך הוצאת סוסה לסיבוב יומי.

בבקשה נטען על ידיו כי מאז הוא מסוגר בין ארבעת קירות ביתו, והוסיף שבבעלותו סוסה שאותה הוא מגדל מיום היוולדה ונמצאת בחצר ביתו.

"העורר הוא היחיד שאליו מורגלת הסוסה, שאותה נהג העורר להוציא לסיבוב רכיבה והתאווררות מדי יום למשך שעה־שעתיים", נכתב בבקשה.

בפרקליטות לא התרגשו יותר מדי. עורך הדין אורי רינצקי, נציג הפרקליטות, השיב לעבריין האמל"ח בהומור אם כי בפירוט מנומק.

"הגם שרווחתה של הסוסה חשובה - נראה שחלוף זמן של פחות מחודש - מיום שחרורו למעצר בית, אינו חלוף זמן ניכר. הרי קיומה של הסוסה היה ידוע למבקש בזמן בקשתו לשחרור ממעצר. המבקש הוא שהציע חלופת מעצר מרוחקת מביתו ומסוסתו האהובה. לא זכור לנו שהסוסה אושרה כמפקחת, ואנו מטילים ספק רב אם היא יכולה להיות מפקחת ראויה בנסיבות העניין", לשון תגובת עורך הדין של פרקליטות מחוז מרכז.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel