Israel Hayom

מגל לאולמרט: "אתה עבריין מורשע, אולי קצת צניעות?"

בעימות ברדיו טען כי לאולמרט לקח זמן לפנות את בלפור ● רה"מ לשעבר לא נשאר חייב ואמר: "בתוך פחות משבוע עברתי" ● בהמשך תקף את ינון: "חלול וחצוף" וקטע את הראיון

- כתב "ישראל היום"

קרב בשידור חי: ויכוח פרץ אתמול בין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לעיתונאי ינון מגל, בתוכנית הבוקר של מגל ובן כספית ברדיו .103

במהלך השידור טען מגל כי לאולמרט, כמו לנתניהו, לקח הרבה זמן לפנות את בלפור כאשר הוחלף מתפקידו כראש הממשלה. אולמרט לא נשאר אדיש לטענות ופנה בהתקפה ישירה ואישית נגד השדרן, תוך שכינה אותו בשלל כינויים, ובהם "עבריין מין".

השניים המשיכו להחליף מהלומות, שבמהלכן אולמרט כינה את מגל "הדובר של משפחת נתניהו" וטען: "כשסיימתי את תפקידי כראש הממשלה, במהלך של פחות משבוע פיניתי את בית ראש הממשלה בבלפור. לא עניין אותי להיות שם יום אחד מיותר, עברתי לבית שבו התגוררתי במשך הרבה שנים. כל הפרסומים האחרים הם דברי נבזות והונאה וכשעושה את זה ינון מגל, יש לזה חומרה יתרה - שבערך פעם בשבוע מפיץ שקרים מתוך תשוקה שלא ניתנת לשליטה להגן על השקרן והנוכל".

על כך ענה לו מגל: "מי שהורשע זה לא נתניהו", והוסיף: "אתה עבריין מורשע, אולי קצת צניעות? תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית. אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות. טיפת צניעות לפני שאתה קורא לנתניהו מושחת".

מגל המשיך לתקוף וטען: "אתה אדם אובססיבי וקנאתך לנתניהו העבירה אותך על דעתך. לא בדקת במה טעית, ואתה רק מלכלך ומטנף במקום לעשות חשבון נפש ולהיות בשקט".

אולמרט לא נשאר חייב וענה: "היחידי שמטנף ומלכלך ועושה את זה בשירותה של משפחה אומללה של ראש ממשלה, שסולק מתפקידו, זה אתה. אתה לא עיתונאי, לא מתקרב להיות עיתונאי, אתה אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף, ולא התכוונתי לא לדבר איתך ולא להחליף איתך שום מילה משום שאינך ראוי לזה". לאחר דבריו אלו ניתק אולמרט את השיחה.

 ?? צילום: יוסי זליגר ?? ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט
צילום: יוסי זליגר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט
 ?? צילום: יהושע יוסף ?? העיתונאי ינון מגל
צילום: יהושע יוסף העיתונאי ינון מגל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel