Israel Hayom

ברודוויי והווסט אנד נפתחים

בסוף השבוע יעלה המופע של ברוס ספרינגסטין בברודוויי ויהיה הסנונית הראשונה של חזרה לשגרה ● המחזמר "מאמה מיה!" יחזור לבמה בלונדון ב 25 באוגוסט

- דודי כספי, לוס אנג'לס

סימני חיים בברודוויי בניו יורק ובווסט אנד בלונדון: בסוף השבוע ישוב ברוס ספרינגסטין לקיים את מופע הקבע שלו בברודוויי, והמחזמר "מאמה מיה!" יחזור לבמה בלונדון ב 25 באוגוסט.

אחרי 18 חודשים שבהם התיאטראות בברודוויי ובווסט אנד היו סגורים, יש כבר תאריכי פתיחה שלהם. תיאטראות ברודוויי אמורים להיפתח לגמרי ב 14 בספטמבר, אבל בינתיים חלק מהמופעים מתחילים לחזור.

הראשון שבהם הוא "ספרינגסטין בברודוויי", מופע הסולו האינטימי של הבוס, שבמהלכו הוא שר ומנגן בגיטרה ובפסנתר ומספר סיפורים קצרים ואנ קדוטות. המופע עלה באוקטובר 2017 ואף קטף פרס טוני. לאחרונה הוכרז כי ספרינגסטין חוזר ל 31 מופעים נוספים, והראשון שבהם הוא בשבת הקרובה.

רכישת הכרטיסים למופע, במחיר של 500 דולר לכרטיס, מותנית בהצגת תעו דת התחסנות, אלא שהחיסון של חברת אסטרה זניקה אושר בקנדה ובאירופה אבל לא אושר על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני )ה ,(FDA ולכן מי שהתחסן בו אינו עונה על הדרישה. זה עלול ליצור בעיות בכל הנוגע לרכישת הכרטיסים.

בשנים האחרונות שלפני הקורונה ברו דוויי שברה שיאי הכנסות של יותר מ 1.5 מיליארד דולר בשנה. את הפתיחה המ לאה בספטמבר יובילו שלושה להיטי ענק: "המילטון", "מרושעת" ו"מלך האריות".

מעברו השני של האוקיינוס האטלנטי, בווסט אנד הלונדוני, בונים על האטרק ציה הוותיקה והאהובה, המחזמר "מאמה מיה!", שישיב את הקהל לאולמות. המ חזמר, שמבוסס על שירי להקת אבבא, יחזור לבמה ב 25 באוגוסט. עוד קודם לכן, כבר בסוף יולי ייפתחו חלק מה תיאטראות בווסט אנד.

המחזמר הפופולרי "נערי ג'רזי", שעו סק בזמר פרנקי ואלי ובלהקת ארבע העונות מהסיקסטיז, צפוי לחזור לבמה באוגוסט.

 ?? צילום: GettyImage­s ?? המחזמר "מאמה מיה!"
צילום: GettyImage­s המחזמר "מאמה מיה!"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel