Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 21.06.2021

-

גדי

מציפים אתכם זיכרונות לגבי דמות מיתולוגית בחייכם ואתם נתקפים גל של "הרהורי חרטה", אף שבעיקרון אתם שלמים עם סיום הקשר. נסו לבדוק למה זה קורה לכם דווקא בעיתוי הנוכחי.

דלי

חברים שמכירים את הפנויים שבכם מתעקשים להכיר לכם בן/ת זוג. לכו על זה ברוח ספורטיבית. הרפו קצת ותראו כמה הרבה יותר קל יהיה לכם בכל הנוגע ליצירת זוגיות.

דגים

רמת החיים שלכם נמצאת בתקופה האחרונה במגמת בעלייה, וזאת בעיקר בזכות סכום כסף נאה שמתקבל מכיוון לא צפוי. כדאי להתמקד בדברים הטובים שקיימים בחיים.

טלה

החריצות שלכם מניבה פירות. אתם מצליחים להתקדם בכיוונים הרצויים לכם. בעבודה מעריכים מאוד את מה שאתם עושים, ויש סיכוי לקידום מקצועי. גם בתחום החברתי ניכר שיפור.

שור

יום מוצלח ומסתורי שבמהלכו יתרחשו כמה דברים מוזרים ולא מוסברים, מה שיוכיח לכם שאף פעם אסור לאבד תקווה. יהיה מי שיציע לכם עזרה, והזדמנויות חדשות תיפתחנה בפניכם.

תאומים

אל תנסו להגיע לשלמות. אתם עסוקים בצורה אובססיבית כמעט בכל מה שקשור למראה החיצוני שלכם - התעסקות מיותרת לגמרי העלולה לפגוע בעניינים חשובים אחרים.

סרטן

אתם מתלבטים ומתחבטים בשאלות הרות גורל, אבל בעצם סוד האושר הוא פשוט במיוחד עבורכם. אתם יודעים מה אתם צריכים כעת - הרמוניה ושלווה פנימית.

אריה

היכולת שלכם להשתלב, להתחבר לאנשים ולהתמודד עם מצבים חדשים ולא מוכרים תהיה היום בשיאה, וזאת הודות לאנרגיות חיוביות במפת הלידה שלכם. נצלו את המצב כמו שצריך!

בתולה

יום לא רגוע. אתם סובלים מחוסר שקט, משנים לא פעם ולא פעמיים את דעתכם בנוגע לתוכניות משותפות עם המשפחה ויוצרים רושם של בלבול ושל חוסר שיתוף פעולה.

מאזניים

יום טעון מאוד מבחינה רגשית. מישהו שאכפת לכם ממנו במיוחד מצליח להוציא אתכם מהכלים, מה שמוביל לתחושה של ניתוק טוטלי בלתי נמנע. זה הזמן להתרחק קצת.

עקרב

עליכם להתאזר כעת בסבלנות. אין להתעלם מן הצורך להתקדם הלאה, אף על פי שהמצב הנוכחי נוח לכם במיוחד. בתחום החברתי, זה הזמן להחזיר טובה תחת טובה.

קשת

קחו מנוחה ממצב הרוח הסוער שתקף אתכם בימים האחרונים. חוסר היציבות דוחף אתכם לעשות מעשים שעלולים לסבך אתכם בצרות, בעיקר בכל הנוגע לתחום האישי.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel