Israel Hayom

איתי שכטר הצטרף להפועל ב"ש

- הנהירה לדרום ממשיכה שי ארצי וליאב נחמני

לאחר שמכבי ת"א נפרדה ממנו באופן רשמי, איתי שכטר חתם בהפועל ב"ש לשתי עונות. "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון. אני מחכה לפגוש את חבריי לחדר ההלבשה ואת כל אנשי המועדון. אני מודע לציפיות שיש ממני ואתן הכל כדי לעמוד בהן ולתרום להצלחת הקבוצה", אמר החלוץ. "אני מקווה שנעבור דרך מרגשת בה נגשים את החלומות שלנו".

החלוץ בן ה 34 סיים שלוש עונות מוצלחות בק ריית שלום, שבהן זכה בשבעה תארים: שתי אליפויות גביע המדינה, שני גביעי טוטו ושני גביעי אלוף האלופים. שכטר לא היה שחקן הרכב בכל התקופה שלו בקריית שלום, ולאחרונה חל פיחות במעמדו. הוא כבש 20 שערים ב 120 הופעות בכל המסגרות.

פארלי רוסה סיכם בהפועל ת"א

הפועל ת"א הגישה אתמול לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל את ערעורה על העונש שספג מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, שהורחק משישה משחקי ליגה. זאת, בעקבות התפרצותו לעבר השופט ארז פפיר, בגמר הגביע, והתנועה המגונה שסימן לעבר אוהדי מכבי ת"א. כמו כן, האדומים גם טענו לחוסר מידתיות בכל הקשור להחלטה שהעונש שלו יחול רק במשחקי הליגה, וסבורים כי לאחר הערעור יתא פשר לקלינגר לרצות את העונש גם בגביע הטוטו.

בתוך כך, בהפועל ת"א מפעילים לחצים גדולים על בן שהר, כדי לסיים את הסאגה המתמשכת מולו ולהחתימו על חוזה לשנתיים. כפי שפורסם לרא שונה ב"ישראל היום", נעשתה פנייה לגיא מלמד אך האדומים מקווים להתקדמות עם שהר. במקביל, המאמן ניר קלינגר לוחץ להשאיר את הקפטן עומרי אלטמן, שקיבל הצעה משודרגת, אבל בין הצדדים עדיין יש פערים ונציגיו של השחקן ממשיכים לב דוק עבורו גם אופציות באירופה.

בתוך כך, פארלי רוסה, שחקן ב"ש בחצי העונה האחרונה, סיכם על הצטרפותו לאדומים בחוזה לשנ תיים ויגיע בהעברה חופשית. כמו כן, ניר דוידוביץ', שעזב את תפקידו במכבי חיפה, צפוי להתמנות בי מים הקרובים למאמן השוערים.

 ??  ?? שכטר ולוי באימון הפתיחה
שכטר ולוי באימון הפתיחה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel