Israel Hayom

בית ג': אוקראינה תקווה לנס

- הולנד ואוסטריה בשמינית הגמר כתב "ישראל היום"

עוד לפני המשחק אתמול, ידעו נבחרות אוסטריה ואוקראינה כי תוצאת תיקו קרוב לוודאי תשרת את שתיהן, אבל החבורה של פרנקו פודה בעטה בכל התחזיות, כשרש מה ניצחון שני בטורניר עם 0:1 קטן גדול, שסידר לה מפגש מול איטליה החזקה כבר בשבת הקרובה.

האוסטרים לא ריחמו על היריבים ממזרח אירופה, וסיימו את המשחק עם נתון מפלצתי של 5:18 בבעיטות לשער, שלא הותיר מקום לספק מי הקבוצה שהגיעה לה יותר לנצח.

מנגד, אין ספק שהאוקראיני­ם, שהיו זקוקים רק לנקודה בודדת, יכולים לבוא בטענות רק לעצמם. כעת הם ייאלצו לחכות במתח לנס לפחות עד יום רביעי, כדי להפוך לאחת משש הנבחרות שסיימו במ קום השלישי ושימצאו את עצמן בשמינית הגמר.

האוסטרים נהנו משער של כרי סטוף באומגרטנר בדקה ה ,19 שה גיע אחרי קרן אפקטיבית של המגן השמאלי דויד אלאבה.

עד הסיום אנדרי שבצ'נקו ניסה לשנות את רוע הגזירה עם כמה חילופים, אבל מסתבר שמה שעבד לכוכב העבר בימי הזוהר על הדשא, הולך קצת יותר קשה על הקווים.

מושלמת בכתום

נבחרת הולנד חיברה ניצחון שלי שי ברצף ועשתה את שלה, הפעם עם 0:3 קליל על הנבחרת מצפון מקדוניה, שסיימה את הטורניר עם אפס נקודות.

גוראן פאנדב, במשחקו האחרון בנבחרת הלאומית, ראה מקרוב מה לכי כדורגל מושלמים של ההולנ דים, שעלו על הלוח כבר בדקה ה 24 אחרי דאבל פס למופת, שהתחיל עם ממפיס דפאיי על קו האמצע. דוניאל מאלן החזיר בנדיבות כדור רוחב, והרכש החדש של ברצלונה כבש את הראשון.

שש דקות בתוך המחצית השנייה, דפאיי השאיר רוחב, וג'ורג'יניו ויינא לדום גלגל פנימה ללא קושי מיוחד. כעבור 7 דקות, מאלן רשם בישול שני לויינאלדום, שהרשית את השלישי.

 ??  ?? לסיקור המשחקים בין רוסיה לדנמרק ובין פינלנד לבלגיה במסגרת בית ב' של יורו 2020 היכנסו ליישומון של "ישראל היום" או היכנסו לאתר: www.israelhayo­m.co.il
לסיקור המשחקים בין רוסיה לדנמרק ובין פינלנד לבלגיה במסגרת בית ב' של יורו 2020 היכנסו ליישומון של "ישראל היום" או היכנסו לאתר: www.israelhayo­m.co.il
 ??  ?? האוסטרים חוגגים עליה
האוסטרים חוגגים עליה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel