Israel Hayom

פרס מפעל חיים בתקשורת הוענק לעיתונאי והסופר גדעון אלון

לאחר עשרות שנים של כתיבה ועבודה עיתונאית, המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת בחרה בכתב "ישראל היום" לקבלת הפרס ● "ליווה בכתיבה מעמיקה וייחודית מאבקים פוליטיים"

- עדי חשמונאי

המכללה האקדמית כנרת הע ניקה לעיתונאי והסופר גדעון אלון את פרס כנרת למפעל חיים בתקשורת לשנת .2021

אלון פרש לגמלאות אחרי עש רות שנות עשייה עיתונאית, מתוכן 31 שנים ככתב פרלמנטרי: 17 שנים בעיתון הארץ ו 14 שנים ב"ישראל היום", שבו החל את עבודתו מאז שנוסד העיתון. "אלון ליווה בכתיבה מעמיקה וייחודית מאבקים ותככים פוליטיים, סיקר את מליאת הכנ

סת ופעילות ועדותיה ואת המתרחש מאחורי הקלעים בבית המחוקקים", כתבה ועדת הפרס בנימוקיה.

אלון החל את דרכו העיתונאית ב 1960 ככתב ב"מעריב לנוער" וב שנות השבעים שימש מגיש בתוכ נית הרדיו "שירים ושערים". במשך 35 שנה שימש כתב בעיתון "הארץ" וטרם מינויו לכתב פרלמנטרי סיקר בין היתר את תחומי המשפט, הע לייה והקליטה, משכן הנשיא ונו שאים מוניציפליי­ם בירושלים. אלון כתב שלושה ספרים: "בחירה ישי רה" (1995) על החוק לבחירת ראש הממשלה בבחירה ישירה, "בכוח ההידברות" (2009) על מאבק הרו פאים לשינוי מעמדם ו"ארבעים על ארבעים" (2013) המסכם 40 שנות עשייה עיתונאית. בשנת 1994 הוא זכה בפרס סביסלוצקי לכתב פרל מנטרי מצטיין.

פרס כנרת למפעל חיים בתקשורת לשנת 2021 הוענק לאלון במסגרת ועידת סטודנטים של המחלקה לת קשורת באקדמית כנרת בראשות ד"ר עידית מנוסביץ שדנה בנושא "בחי רה או בכי רע - הפלונטר הפולי טי בישראל". "ריגשה אותי העובדה שמחלקה לתקשורת שבה התלמידים מעורבים בתהליך קבלת ההחלטות העניקה לי את הפרס על כמעט 50 שנות עבודתי", הודה אלון.

 ??  ?? אלון מקבל את הפרס
אלון מקבל את הפרס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel