Israel Hayom

"בטיפול", גרסת האינטרנט

דקל אייזן החליט לעשות סדרה על התעללויות שאנשים חווים ברשת ● אז הוא יצר את "לא משתפים" עם שחקנים כמו שרון אלכסנדר, אלון נוימן ודליה שימקו

- מאיה כהן

ב 1 ביולי תעלה סדרת רשת חדשה בשם "לא משתפים", שעוסקת בא נשים שחוו התעללות ברשת. מדובר בס דרת דרמה עלילתית, שבמרכזה קבוצת תמיכה בכיכובם של שחקנים כמו דליה שימקו, שרון אלכסנדר, בן יוסיפוביץ' ואלון נוימן.

יוצר הסדרה הוא דקל אייזן ,(36) איש היי טק ובוגר סם שפיגל, נשוי ואב לשניים. "הר עיון שלי היה סוג של הכלאה בין 'בטיפול' ל'מראה שחורה'", אומר אייזן, "מה יקרה בעתיד הלא רחוק, כשיהיו לנו כל כך הרבה אנשים שעברו שיימינג וסייבר בו לינג ויהיו קבוצות תמיכה שיתמקדו בזה. כילד ביסודי הייתי שמנמן, אז אני יודע מה זה לספוג הצקות מילדים בגלל המשקל שלך, ואני כל הזמן חושב איך הילדות שלי היתה נראית בעידן של היום. זה נשמע לי נורא. אני אבא לילדים בגיל 7 וחצי ו ,5 ואני חרד מהיום שבו לבן שלי יהיה סמא רטפון ושיהיו לו קבוצות ווטסאפ".

לדברי אייזן, הרעיון לסדרה עלה לו יום אחד ב 1 בלילה, והוא התיישב לכתוב. "בתוך שלושה שבועות היו לי ארבעה פרקים. די מהר צילמנו שני פרקים ובמשך שנה הסתו בבתי עם הפיילוט בכל מיני מקומות. חיפשתי אנשים שירצו לפתח את זה הלאה. כל מי שראה התלהב, אבל אף אחד לא רצה לשים כסף. אחרי שנה שראיתי שזה לא מתקדם החלטתי שאני הולך לשים את הכסף בעצמי, השקעה של כ 200 אלף שקל" .

כבר 13 שנה שהוא איש היי טק. בגיל 30 עשה סרט קצר )"הוא השתתף בכמה פסטי בלים בחו"ל"(. אחר כך עשה עוד שני סר טים קצרים. הסדרה "לא משתפים" תעלה ביו טיוב ובפייסבוק. "אנחנו מקווים שזה יגיע לכמה שיותר אנשים, גם כי יש פה באמת נושא חשוב", הוא אומר.

לדבריו, השחקנים שאליהם פנה שיתפו פעולה בהתלהבות. "כל מי ששלחתי לו את התסריט ממש התלהב. כולם נרתמו גם לדמויות וגם לרעיון. יש בסדרה שמו נה דמויות, וכל אחת פותחת במונולוג שמציג את הסיפור האישי שלה. לשחקנים היה עם מה לעבוד".

 ?? צילום: רועי קרן ?? מתוך "לא משתפים"
צילום: רועי קרן מתוך "לא משתפים"
 ??  ?? דקל אייזן
דקל אייזן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel