Israel Hayom

סימן שהתקדמנו

הקמפיין העירוני של רשת הסופרמרקטי­ם am:pm עלה בתל אביב בלבד, אך שמעו עליו בכל מקום ● המומחה לשיווק ולאסטרטגיה אבי זיתן מסביר איך זה קרה ותוהה אם המסר ימשיך להדהד גם בשנה הבאה

- אבי זיתן

בעוד מפרסמים מסוימים נוהגים לעיתים לה עלות קמפיינים פרובוקטיבי­ים כדי שיושחתו, ודווקא הוונדליזם יציב אותם בשיח וייצור יח"צ למותג, רשת הסופרמרקטי­ם העירונית am:pm יצאה במסר מתוחכם, במסגרת הקמפיין השנתי של הרשת לקראת המצעד. במרכז הקמפיין צילומים של זוגות עם האמירה: "אם אף אחד לא השחית את הפוסטר הזה, סימן שהתקדמנו". בהנהלת הרשת העדיפו להעלות תמונות סולידיות של זוגות מה קהילה - זוגות אמיתיים עם אהבה כנה. הקמפיין לא נועד לפגוע באף אחת או אחד, אלא לכבד את לקוחות הרשת באשר הם, כחלק מחוויית השירות האורבנית, התוססת, הדינמית והצעירה שהרשת מעניקה ללקוחותיה .24/7

הרשת מקפידה זה שנים לשקף את ההוויה התל אביבית הפלורליסטי­ת והמכילה בשפה הפרסומית שלה, ומודעת היטב לעובדה שלעיתים המסרים מעוררים שיח ציבורי. הקמפיין החדש הוא דו גמה מוצלחת לקריאייטיב שמציג בצורה נכונה ומעניינת מסר רלוונטי, בהתאמה לאופי האירוע ולקהל המטרה.

השילוב של פרסום חוצות, הנתפס כמדיה מסור תית, עם קריאייטיב בועט ועכשווי, מושך תשומת לב מקהל רב, מחוץ לת"א ומחוץ לקהילת הלהט"ב. הבחירה בפרסום החוצות העירוני של JCDecaux בציר מצעד הגאווה, יצרו תהודה משמעותית גם במדיה החברתית, שם נוצר ספין אוף לפרסום עצמו ושיח ציבורי ללא מימון נוסף.

לאחרונה הרחיבה am:pm את נוכחותה גם מחוץ לגוש דן, עם 54 סניפים ברחבי הארץ, אבל הקמפיין לרגל מצעד הגאווה שיתקיים בת"א הועלה בשילוט חוצות בעיר בלבד. האם היציאה מהעיר תאפשר לרשת להמשיך בקו הפרסומי הנוכחי? ימים יגידו.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel