Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 23.06.2021

גדי

צפוי שיפור של ממש בתחום הרגשי והנפשי. אתם מאפשרים לעצמכם לזרום וקורים לכם דברים נפלאים. את הדברים הפחות חשובים פשוט תדחו ליום אחר.

דלי

קיימת הזדמנות נהדרת למצות את היכולת הרומנטית שלכם ולהקסים כל מי שנמצא ברדיוס קרוב. כל מה שאתם צריכים ללמוד לעשות זה לתכנן טוב יותר את זמנכם.

דגים

הקשר הרומנטי שאתם בודקים נראה אולי מבטיח, אך יידרש עוד זמן כדי לוודא את רצינותם של הנוגעים בדבר. קחו את העניינים בפרופורציו­ת המתאימות.

טלה

אתם נהנים מתחושת שייכות והקשרים החברתיים בעבודה מתהדקים. חשוב לכם להיות מקובלים למרות שכלפי חוץ תעשו הכל לשכנע את כולם שכלום לא מזיז לכם.

שור

בהשפעת מצב הכוכבים, החוש השישי שלכם מתפתח והיכולות המיסטיות שלכם באות לידי ביטוי. אתם פשוט יודעים מה אנשים אחרים חושבים. הדבר מועיל במיוחד בתחום העבודה.

תאומים

ברור לכם לגמרי מה אתם צריכים לעשות, ובכל זאת יש משהו שמונע מכם את התקדמותכם בעניין. נדמה לכם שאתם עושים הכל אך למעשה אתם מסתובבים במעגלים.

סרטן

הבוקר שלכם יתחיל בתחושה של מועקה בשל מצבו של הרקיע שמעליכם. אם תעזו להודות בחולשתכם הזמנית ולשתף חבר קרוב ברגשותיכם - רק תרוויחו.

אריה

פתרון כמה בעיות העומדות על הפרק הוא הנושא שמעסיק אתכם כל היום. חשוב להבין כי לא תמיד הפתרונות נמצאים בהישג יד ומתרחשים בלחיצת כפתור.

בתולה

מישהו שהבטיח הבטחות גדולות ונצורות בתחום החברתי מאכזב אתכם, וזאת לא הפעם הראשונה. הגיע הזמן שתלמדו להתייחס לדיבורים של אנשים בצורה בוגרת יותר.

מאזניים

אתם משתפים אנשים בסודות הכמוסים שלכם ומצפים להבנה, פרגון ותמיכה. זה לא ממש קורה כי בפועל אינכם באמת רוצים עצה אלא רק אוזן קשבת. חשוב להבהיר זאת.

עקרב

אתם בהחלט יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. כושר השכנוע והביטוי שלכם מביא לכם שפע של הצעות. מסרים אמינים שאתם שולחים לאדם מסוים ינבטו בבוא הזמן.

קשת

תוכניות עלולות להתבטל בגלל שינוי בתוכניותיו של אדם קרוב. ייקח לכם קצת זמן להתגבר אבל אין מקום לדאגה. עליכם להתאים את עצמכם לתנאים החדשים.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel