Israel Hayom

חדש על המדף

מה שווה בדיקה ועל מה לוותר ● היאלי יעקבי הנדלסמן

-

רוצים להבהיר לכן משהו

מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס (Kiehl's) מציע לכם אמפולות חדשות לטיפול בפיגמנטציה. עור עמום ושינויי גון העור הם חלק מהדאגות הנפוצות ביותר בהקשר של עור הפנים. לשם כך יצרו כימאים במעבדות של קיל'ס פורמולה ייחודית שנרקחה בדיוק למטרה זו. לפי הבטחת החברה, היא מסייעת ליצירת רמה חדשה של בהירות מראה העור בתוך 14 ימים בלבד. הכיסוי להבטחה הוא מבחן שימוש קליני שנעשה תחת פיקוח של דרמטולוג על 84 נשים. ניתן להשיג בחנויות המותג ובהזמנה באתר. מחיר: 399 שקלים.

ריח א מגדרי

פאקולקשן היא קולקציית הבישום "הנועזת והחדשנית" של פאקו ראבן והיא מסמלת חופש, יצירתיות ואינדיבידו­אליות. שימו לב לזה: בסדרת הבשמים הזאת שבעה ניחוחות המאפיינים סוגי אישיות שונים, במקום התאמה מגדרית לגבר ולאישה. בתפריט: ניחוח לגיבורים, גאונים, נהדרים, מסוכנים, חזקים, אירוטיים ומשוגעים. בקיצור, גימיק חביב. נמכר בסופר פארם גאלרי בראשון לציון, ובאתר הרשת. מחיר: 285 שקלים.

החול זוכר

תכירו את נעלי הספורט של נמרוד, עוד מותג ותיק שמנסה לעדכן את עצמו כדי לא להישאר בתהומות הנשייה התדמיתיים. אז הוא תורגם לאנגלית more)‬ & ‪,(nimrod והמוצר הוא למעשה נעלי ספורט קלות וגמישות, בעלות זוג צמדנים להתאמה לכף הרגל. טריק שיווקי נוסף הוא רפידה חדשנית עם טכנולוגיית "אפקט החול", המדמה הליכה על חול ים )זה נוח?( ומעניקה תמיכה מקסימלית לכף הרגל.

מחיר: 190 שקלים.

גור לך

מוצרי המזון לכלבים ולחתולים של רויאל קנין משתתפים זו השנה השנייה בקמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון", לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים וההתפתחותי­ים בשנה הראשונה לחייו של הגור. היבואנית משחררת קיטים לגורים עם מזון יבש המותאם לשלב הגורות, ושני פאוצ'ים של מזונות רטובים במתנה. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שבמסגרתו בכל אימוץ של גור כלבים או חתולים, דרך עמותות האימוץ ותנו לחיות לחיות, מקבלים במתנה ערכת מזון לגורים לתקופה הראשונה, וקיט נשיאה ייחודי המאפשר לשאת את גור החתולים בבטחה לביתו החדש. מוצע בחנויות החיות ובאתר החברה. מחיר: 179-90 שקלים.

הכפכפים של באטמן

קולקציית קיץ לנשים, גברים וילדים מגיעה מכפכפי הוויאנס (HAVAIANAS) הברזילאים. לילדות יש מהדורות של הלו קיטי, ולבנים סופרמן ובאטמן. נשמע כמו תחפושות לפורים שעשו אדפטציה לכף הרגל. מחיר: 140-50 שקלים.

מי הבוס

השקה חדשה של מותג הבושם הוגו בוס על רקע טורניר היורו ביבשת: בושם חדש לגבר במהדורה מוגבלת בהשראת עולם הכדורגל או דה פרפיום, ‪.BOSS Bottled‬ United ההשקה החדשה מבוססת הן על כוחה של האחדות )"מתאחדים כדי לחגוג" זה הסלוגן(, והן על הרעיון מרומם הרוח של חגיגה שהופכת את הספורט לשפה בינלאומית. סרט קולנוע שצולם בשחור לבן על ידי הבמאי רומיין צ'אסינג, משלב יחד את הסגנון האיקוני של בוס עם הרגש והעוצמה של עולם הכדורגל. מוצע בבקבוק של 100 מ"ל בסופר פארם, באפריל ובמשביר לצרכן. מחיר: 259 שקלים.

עור השמש

מוצרי הטיפוח של ליראק פריז מתרחבים עם תחליבי הגנה מהשמש, המעניקים גם טיפול אנטי אייג'ינג לגוף, מסדרת SUNISSIME: 30SPF ו .50SPF שני המוצרים מוצעים בבקבוק תרסיס. תחליבי ההגנה מצמצמים את נזקי השמש ומעניקים גם טיפול אנטי אייג'ינג לעור, מטפלים בכתמים, בפיגמנטציה, בקמטים ובסימני הזדקנות מוקדמת של העור. התחליבים מגינים על העור מכל סוגי קרני השמש והאור הבלתי נראה. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל קוסמטיקאיו­ת ורופאים מורשי החברה. מחיר: 199 שקלים 100) מ"ל(.

 ??  ?? צילום: יח"צ צילום: יח"צ צילום: יח"צ
צילום: יח"צ צילום: יח"צ צילום: יח"צ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel