Israel Hayom

מכבי חיפה לא עוצרת

אחרי עלי מוחמד, אורי דהן ושון גולדברג, גם בן שהר ואיתמר ישראלי מצטרפים לסגל האלופה ● בינתיים בבירת הנגב: דין דוד ואיתן טיבי סיכמו בהפועל ב"ש

-

בתחילת השבוע הבא תצא האלופה מכבי חיפה למחנה אימונים בהולנד לקראת עונת ,2021/22 כאשר הסגל שלה כמעט הושלם. כפי שפורסם לרא שונה באתר "ישראל היום", הח לוץ בן שהר סיכם את תנאיו במו עדון ויהיה החיזוק של המאמן ברק בכר לחלק הקדמי.

בעונה שעברה שיחק שהר (31) באפואל ניקוסיה הקפריסאית, והוא מגיע כשחקן חופשי אחרי שכמעט סגר בהפועל ת"א. שהר יחזור לשתף פעולה עם מאמנו בהפועל ב"ש, שם זכו השניים בשלוש אלי פויות רצופות )כבש תחת בכר 68 שערי ליגה(.

בימים האחרונים התנהלו מגעים בין הירוקים לשהר, וגם דין דוד ממ.ס אשדוד היה בתמונה )ראה ידי עה בהמשך(. בחיפה הבינו שהמשא ומתן עם אשדוד תקוע, וביצעו מהלך בזק.

קודם לכן שחררה הפו על ת"א, שגם איתה ניהל שהר משא ומתן, הודעה על כך שהיא יורדת מהעסקה איתו, זאת בשל "התנהלות בחוסר תום לב מצד השחקן ונציגיו".

חיפה החתימה גם את השוער איתמר ישראלי, שירד בעונה שע ברה ללאומית עם הפועל כפ"ס. יש ראלי יהיה השוער השני של הירו קים וישמש גיבוי לג'וש כהן. בעמדת המגן ימני צפויות שתי החתמות בי מים הקרובים - רז מאיר והאוסטרלי ראיין סטריין.

גם דור מיכה בדרך

כאמור, חיפה הביעה התעניינות בדין דוד, אבל הפועל ב"ש היא זאת שסיכמה על צירופו ממ.ס אש דוד. החלוץ יחתום על חוזה ארוך טווח ומשודרג משמעותית. על מעברו של דוד פורסם לראשונה באתר "ישראל היום".

דוד הוא לא היחיד שיורד דרומה. הבלם איתן טיבי (33) סיים את חוזהו במכבי ת"א ונמצא על סף חתי מה לשנתיים בב"ש )ירוויח כ 200 אלף יורו לעונה(. טיבי יצטרף לחברו איתי שכטר, שעבר גם הוא לקבוצה של רוני לוי. גם הקשר דור מיכה, ששיחק עם השניים במ כבי ת"א, צפוי לחתום בקרוב. עד כה היתה הפועל ב"ש פעי לה מאוד בחלון ההעברות הנוכחי: רועי גורדנה, יוג'ין אנסה ואיאד אבו עביד כבר הצטרפו.

 ?? צילומים: האתר הרשמי של מכבי חיפה, ברני ארדוב ?? אורי דהן בכפר גלים, אתמול
צילומים: האתר הרשמי של מכבי חיפה, ברני ארדוב אורי דהן בכפר גלים, אתמול
 ??  ?? דין דוד )מימין(. ישודרג משמעותית בן שהר )מימין(. בקרוב בירוק
דין דוד )מימין(. ישודרג משמעותית בן שהר )מימין(. בקרוב בירוק

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel