Israel Hayom

בשבת: וויילס ודנמרק פותחות את שלב הנוקאאוט

- דניאל לוי

לחבי פרשני הכדורגל, לאוהדים בר

העולם וגם ליריבה שלה במשחק שיפתח את שלב שמינית הגמר - וויילס - קשה מאוד לשפוט את נבחרת דנמרק עד כה בטורניר. מסיבות ברורות, שרובן ככולן קשו רות להתמוטטות של כריסטיאן ארי קסן, הוויקינגים הגיעו למצב שבו הם עם הגב אל הקיר במחזור הסיום של שלב הבתים, אבל לאחר הפסד מובן לפינלנד בעקבות המקרה הקשה של הקפטן, וההפסד העוד יותר מובן לב לגיה העוצמתית, הגיעה ההתפוצצות האדירה מול רוסיה עם .1:4

אמנם זה קרה רק עם שלוש נקו דות, אבל הדנים עמדו בציפיות טרום הטורניר והעפילו לשלב הנו קאאוט, אך יותר מזה הוכיחו לירי בות שהם מפוצצים בכישרון, ויותר מזה, בעלי חוזק מנטלי נדיר. מעטות הנבחרות שהיו יכולות לקום מהשבר הנפשי שעבר על דנמרק, וזו הסי בה העיקרית שגארת' בייל והחברים שלו צריכים לדאוג.

סיבות נוספות קשורות כמובן לצד המקצועי. דנמרק ניצלה כל טעות של רוסיה והראתה גיוון אדיר בסגנון שלה. מיקל דמסגור, מלבד השער שלו, ריחף על המגרש, פייר אמיל הויברג הנהדר ניהל את העניינים מהמרכז, ואלוף אירופה עם צ'לסי, אנדראס כריסטיאנסן, דחף קדימה והתכבד באחד משערי הטורניר. גם הצבתו של החלוץ מרטין ברת'ווייט באגף הביאה לא מעט פתרונות בה תקפה הדנית.

הוולשים בונים כמובן על בייל, שהוכיח שוב שבנבחרת הראש שלו

נמצא בדיוק במקום הנכון. הקיצוני אמנם לא כבש עדיין בטורניר, אבל סיפק צמד בישולים נגד טורקיה ונ חשב עדיין לאיום הכי גדול שיש לבריטים להציע.

בעקבות ההגבלות שיש בהולנד מבחינת פרוטוקול הקורונה, האוהדים הוולשים שלא נמצאים באיחוד האירופי נכון לעכשיו מסור בי כניסה, כך שהמשימה של נבחרתם תהיה קשה עוד יותר בלי התמיכה ביציע. הדנים, מבחינתם, קיבלו גם המלצה מהממשלה שלא לנסוע למ שחק, אבל יוכלו בכל זאת להגיע לאמסטרדם בלי להישאר אחרי זה בבידוד, אם ייכנסו למדינה ל 12 שעות בלבד.

 ??  ?? הדנים חוגגים מול רוסיה. מוכנים
הדנים חוגגים מול רוסיה. מוכנים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel