Israel Hayom

מכת אלימות במגזר הערבי: 3 בני משפחה נרצחו

הערכה: הרקע לרצח המשולש בצפון - פלילי

- עדי חשמונאי ושלומי דיאז

יוסף ג'רושי (58) אשתו נוואל (46) ובתם ריאן בת ה 16 נרצחו אתמול בכביש 806 שבגליל העליון. אחותה הקטנה נפ צעה באורח בינוני ופונתה ע"י מד"א למרכז הרפואי פדה פוריה כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפ ציעות חודרות.

בני משפחת ג'רושי עברו רק לפני כחודש מרמלה לדיר חנא שבצפון, מחשש לנקמת דם כתוצאה מסכ סוך דמים בתוך המשפחה. אז נרצח ח'אתם ג'רושי, בן דודו של יוסף, בי רושלים. יוסף חשש שיקשרו אותו לאירוע והחליט להתרחק מרמלה ביחד עם משפחתו. אבל אתמול בש עות הצהריים כשהם נסעו לא הרחק מביתם, נורתה לעבר רכבם אש כבדה שהביאה לתוצאות הקטלניות. עו ברי אורח שנסעו במקום הוציאו את בתם הקטנה בת ה 8 שישבה מאחור, כשהיא המומה ומתקשה להבין את האסון הכבד שנפל עליה.

פרמדיק מד"א עומרי הוכמן סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו בתוך רכב פרטי שלושה נוס עים מחוסרי הכרה, גבר בן ,58 אישה בת 46 ונערה בת .16 הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום. ילדה בת 8.5 היתה מחוץ לרכב, היא היתה נסערת וסבלה מפציעות חודרות".

מהמרכז הרפואי פדה פוריה נמסר כי הילדה סבלה מפציעות רסיסי ירי בידיים ובכתף.

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום וביצעו סריקות לאיתור הרכב והח שודים בירי. בחלוף זמן קצר אותר רכב חרוך כתוצאה מהצתה ובתוכו רובה שממנו על פי החשד בוצע הירי הכבד לעבר רכב המשפחה שנמח קה כמעט כליל. למעשה, הסכסוך בתוך חמולת ג'רושי ברמלה בין שני הפלגים האלימים שלה - עלה מדר גה. יוסף הוא אחיו של זייד ג'רושי, אחד היעדים המודיעיניי­ם הבכירים של משטרת מחוז המרכז ומי שעומד בראש ארגון הפשיעה הגדול של חלק מחמולת ג'רושי. ידוע כי זה תקופה זייד מסוכסך עם ראש פלג בחמולה, חאתם ג'רושי, שפרש בעבר מהארגון. ההערכה היא כי זייד עצמו מסתתר בתחומי הרשות.

חקירת הרצח עברה ליחידה המ רכזית של משטרת מחוז המרכז. על פרטי החקירה הוצא צו איסור פרסום.

החשש כעת הוא ממעגל של נק מות דם מצד שני הפלגים.

מהוועד הארצי של ראשי הרשויות הערביות בישראל נמסר: "שוב ההפ קרות משתוללת ושוב נשק גובה חיי אדם. על הממשלה החדשה לתת את הדין ולעצור את הטירוף מייד. חיינו לא יהיו יותר הפקר". בתוך כך, חבר הכנסת מוסי רז )מרצ( הגיש הצעה דחופה לסדר היום של הכנסת על הפשיעה בחב רה הערבית. "ללא מדיניות של 'אפס סובלנות' אל מול המגיפה של הנשק הלא חוקי ומול גורמי פשיעה, הנשק המשתולל ימשיך לגבות חיי אדם", אמר. מנתוני המעקב של יוזמות אב רהם עולה כי מתחילת השנה נרצחו 47 ערבים, בהם 39 אזרחים.

 ?? צילום: גיל אליהו/ג'יני ?? זירת הרצח. בתמונה הקטנה: יוסף ונוואל ג'רושי
צילום: גיל אליהו/ג'יני זירת הרצח. בתמונה הקטנה: יוסף ונוואל ג'רושי
 ?? צילום: גיל אליהו-ג יני ?? זירת הרצח
צילום: גיל אליהו-ג יני זירת הרצח
 ??  ??
 ?? צילום: טוויטר ?? יוסף ואשתו נוואל ג'רושי
צילום: טוויטר יוסף ואשתו נוואל ג'רושי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel