Israel Hayom

מוזיקה מהסרטים

אחרי ההצלחה של הסרטים "רפסודיה בוהמית" ו"רוקטמן", בהוליווד עובדים על שורה של סרטים ביוגרפיים על מוזיקאים כמו שר, מדונה, אלביס פרסלי, בוב דילן ועוד

- דודי כספי, לוס אנג'לס

שנתיים אחרי ההצלחה של הסרטים "רפסודיה בוהמית" על להקת קווין ופרדי מרקורי ו"רוקטמן" על אלטון ג'ון, בהוליווד ממשיכים לעבוד במרץ על עוד ביוגרפיות קולנועיות שעוסקות בכוכבי המוזיקה הגדולים של המאה הש02.

המצטרפת הטרייה לטרנד סרטי המוזיקה הביוגרפיים היא לא אחרת מאשר שר. הזש מרת והשחקנית בת הש57 הכריזה כי סרט על חייה נמצא בפיתוח.

הפרויקט עלה על הפרק בעקבות השש תתפותה בסרט "מאמא מיה "2 לפני שלוש שנים. מפיקי הסרט היו ג'ודי קריימר וגארי גוטזמן, ונראה ששם נרקם הרעיון לעשות סרט על חייה של שר. השניים עובדים על הפרויקט יחד עם התסריש טאי הוותיק אריק רות', שכתב תסריש טים לסרטים כמו "מינכן", "כוכב נולד" ו"פורסט גאמפ".

"אני מכירה אותם היטב ובטוחה שהם יקשיבו לדברים שיש לי לומר", אמרה שר בראיון למגזין "וראייטי", "ועדיין זה לא מבטיח לי את המילה האחרונה בחדר העש ריכה". לדבריה, היא מעדיפה ששחקנית אנונימית תגלם את דמותה. "התחלנו לדבר כבר על ליהוקים וניסינו להעלות שמות של שחקניות. אמרתי שאני לא חוש שבת שאני מכירה את מי שתגלם אותי".

שר פרצה בשנות הש06 כחלק מהצש מד סוני ושר, לצד מי שהיה אז בן זוגה הרומנטי והמקצועי, סוני בונו. היא מחש זיקה ברפרטואר להיטים מכובד שאיתו היא מופיעה עד היום, וגם זכתה להצלחה כשחקנית, כולל זכייה באוסקר על הסרט "מוכת ירח" .1987שמ

מולטישטאלנ­טית ענקית אחרת שסיש פור חייה נמצא בדרך למסך הגדול היא מדונה. בשנה האחרונה עובדת הכוכבת על תסריט לדרמה ביוגרפית על חייה. עד לאחרונה היא שיתפה פעולה עם התסריש טאית זוכת האוסקר דיאבלו קודי )"ג'ונו", "הגוף של ג'ניפר"(, אולם על פי דיווחים, היא ויתרה על המשך שירותיה בעקבות חילוקי דעות מקצועיים, וגייסה במקוש מה תסריטאית אחרת בשם ארין ווילסון )"הבחורה על הרכבת"(.

סרט ביוגרפי אחר על כוכב מוזיקה ענק הוא "אלביס", שנמצא בפיתוח זה שבע שנים ולאחרונה הושלמו צילומיו. הסרט על מלך הרוקנרול המנוח אמור להיות אופרת רוק צבעונית משולבת בדרמה, ומי שחתום עליו הוא הבמאי האוסטרלי באז לורמן, שאחראי לסרטים כמו "מולן רוז'" ו"גטסבי הגדול". את אלביס פרסלי יגלם השחקן אוסטין באטלר )"היו זמנים בהוליווד"(, ולש צידו יככב טום הנקס בתור מנהלו האישי של המלך, הקולונל טום פארקר.

כוכב על אחר שעומד להיות מושא לסרט ביוגרפי הוא בוב דילן, ומי שאמור לגלם אותו הוא השחקן הצעיר טימותי שאלמה, אחד מהשמות הלוהטים בהוליווד בשנים האחרונות, ששיחק בסרטים "ליידי בירד", "נשים קטנות" ו"קרא לי בשמך", בין היתר. הקורונה עיכבה את העבודה על הסרט, וכש רגע לא ברור לוח הזמנים ליציאתו.

שמות אחרים של מוזיקאים שאמורים לעמוד במרכזם של סרטים ביוגרפיים: מייקל ג'קסון )פרויקט שעליו עובדים מפיקי "רפסודיה בוהמית"(, ג'ון לנון ויוקו אונו, בוי ג'ורג' ואגדת הרגאיי בוב מארלי.

 ?? צילום: אי.פי.אי צילום: אי.פי ?? מדונה אלביס פרסלי שר צילום: Gettyimage­s
צילום: אי.פי.אי צילום: אי.פי מדונה אלביס פרסלי שר צילום: Gettyimage­s

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel