Israel Hayom

פסטיבל התמר: מקווים לטוב

תוכנית הפסטיבל לספטמבר הקרוב כבר סגורה וכוללת עשרות אמנים, ובהם עומר אדם, חנן בן ארי ועידן רייכל ● עכשיו נותר רק לקוות שהתפרצות הקורונה לא תגרום שוב לביטולו

- מאיה כהן

בהפקת פסטיבל התמר מתפללים שההתפרצות החדשה של הקורונה לא תביא שוב לסגרים, שכן תוכנית פס טיבל המוזיקה הוותיק לסוכות כבר סגורה וההכנות בעיצומן.

בשנה שעברה בוטל הפסטיבל, שמ תקיים מדי שנה באזור ים המלח בתמר, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים לדחות אותו ולקיים אותו בכל זאת. בסוף הקו רונה ניצחה. השנה, מקווים בהפקה, ינצח הפסטיבל, שאמור להתקיים במשך חמישה ימים בין 21 ל 25 בספטמבר, בחול המועד סוכות. בין המופעים השנה: עומר אדם, טונה ויסמין מועלם בערב אחד; חנן בן ארי שיארח את ברי סחרוף; עמיר בניון ומיכה שטרית; עטר מיינר שיארח את עדן דרסו; מרגי שיארח את שחר סאול; מרסדס בנד שיארחו את רד בנד; רביד פלוטניק שיארח את ג'ימבו ג'יי; הדג נחש שיארחו את אקו; המופע המשותף של גידי גוב ויהודה פוליקר; והפרויקט של עידן רייכל עם ההרכב "רבע לאפריקה".

מופעי הזריחה בפסטיבל יהיו של שלום

חנוך שיארח את שלומי שבן, מוש בן ארי שיארח את יובל דיין, קרן פלס שתארח את התקווה ,6 ואביתר בנאי. כמו כן, יהיו הופעות חינם של קרולינה, קורין אלאל ורונית שחר, ריף כהן, אלון עדר, חמי רודנר ועוד.

לדברי רוני חוס, המנהל האמנותי של הפסטיבל בשמונה השנים האחרונות, "נאלצנו לדחות את הפסטיבל ארבע פע מים. ניסינו כל מיני גרסאות וקומבינ ציות כדי לקיים את הפסטיבל, אבל זה הסתיים במפח נפש גדול מאוד לנו ולא מנים. השנה הולך להיות הפסטיבל הכי

גדול שהיה פה בכל 21 שנותיו: חמישה ימים עם 34 אמנים. זה מרשים וכיף, אבל האמת - גם מפחיד".

אתה מביא בחשבון ששוב יהיה בי טול בגלל הקורונה?

"ברור, אנחנו לא שאננים ולא נאיביים. כרגע לדעתי אין שום סיבה לדאגה, ונ ראה לי שגם בממשלה יש הסתכלות זהירה על המצב. אנחנו ערוכים לכל. אני מקווה שהגל הקטן הזה של הקורונה שמ תעורר עכשיו פשוט יגווע לאיטו. חשוב לזכור שהמופעים בפסטיבל כולם תחת כיפת השמיים, בחוץ, אז אני אופטימי".

 ?? צילום: רון כהן ?? פסטיבל התמר בימים טובים יותר
צילום: רון כהן פסטיבל התמר בימים טובים יותר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel