Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום שני - 28.06.2021

גדי

התקשורת שלכם עם העולם החיצון לוקה בחסר היום. מה שנראה כיום שגרתי בהתחלה, הופך לקלחת רותחת של תקלות ושל שיבושים בתוכניות.

דלי

מצב הרוח לא משהו, אבל עם טיפה מאמץ תוכלו לצאת בשלום ממצבים מלחיצים. מהומה גדולה שמתפתחת בין הסובבים אתכם, מסתיימת בקול ענות חלושה.

דגים

הגעתם לאן שרציתם, ועכשיו אתם מרגישים קצת אבודים? התאזרו בסבלנות. הפתרונות יבואו כמו מאליהם. כנראה אתם פשוט מתאמצים יותר מדי.

טלה

זה יום טוב בכל מה שקשור לזוגיות. אתם מרגישים שחלומות אכן מתגשמים עבורכם. למרות העובדה שאתם חוששים ממה שמצפה לכם מעבר לפינה, ההמלצה היא לזרום.

שור

הזוגיות שלכם דורשת השקעה. כדאי להקדיש זמן ולברר מה רוצים שני הצדדים, ולא סתם להעביר את הזמן בהתמקחות ובמאבקי כוח, שהם תמיד מיותרים.

תאומים

ייתכנו אי הבנות, עימותים וקצרים בתקשורת שילוו את היום. שום דבר לא הולך כמתוכנן. אנשים מגיעים אליכם היום, גם אלה שהחליטו על ביקור ספונטני.

סרטן

צפויות לכם פריצות דרך במערכות יחסים קרובות. בני זוג קבועים יגיעו לרמת אינטימיות גבוהה במיוחד, ויש מי שיעלה את שאלת המגורים המשותפים או אפילו מיסוד הקשר.

אריה

אין ספק שאתם מתחילים להרגיש את ההבדל ביחס של הסביבה אליכם. עשיתם מאמץ ממשי כדי לשנות גישה, והגיע הזמן שלכם לקטוף את הפירות.

בתולה

הידרדרות מורגשת במצב הרוח. אתם חשים צורך לשפר את היחסים עם אנשים שנמצאים סביבכם, אף על פי שברור לכם שזאת אינה משימה קלה במיוחד.

מאזניים

הרעיונות שלכם מקדימים את זמנם. אין פידבק חיובי מצד הנוגעים בדבר. במקום להיעלב ולהתחפר בעמדותיכם, אתם יכולים לבחור להיות במקום יותר מאפשר ופחות כפייתי.

עקרב

צפוי שינוי משמעותי בחייכם. אם לא תתעקשו לקבל דווקא את מה שאי אפשר, יהיה לכם מאוד טוב בקרוב. יום נעים עובר עליכם. העבודה זורמת והחיים החברתיים פורחים.

קשת

אתם זוכים בסביבה תומכת בעבודה. הממונים שלכם מבינים אתכם, ואפילו מעודדים כיוון של התפתחות אישית. יש לכם אפשרות לשינוי, ואתם פשוט דוחים את הקץ.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel