Israel Hayom

קרובים לעסקה: החלוץ דין דוד יעבור לאלופה

- ליאב נחמני ושי ארצי

עסקת העברתו של החלוץ דין דוד למכבי חיפה קרובה לסי כום. אתמול חזרו הירוקים למשא ומתן ופתחו במאמצים קדחתניים לסגירת העסקה מול הבעלים של מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, ועל פי המסתמן, האלופה תשלם עבור החלוץ בן ה 25 כ 600 אלף יורו וגם תעביר תמורתו את הקשר מקסים פלקושצ'נקו.

כפי שפורסם באתר "ישראל היום", בסוף השבוע נתקע המשא ומתן בין הפועל ב"ש לאשדוד על העברתו של דוד וכאשר הדבר נודע לראשי האלו פה, הם מיהרו לשוב אל השולחן. תחי לה עמדה הדרישה על כמיליון יורו, אך כאשר חיפה הציעה בתמורה גם שחקנים, הצדדים התקרבו לסיכום.

פלקושצ'נקו הושאל בעונה שעברה להפועל חדרה, אחרי שהמאמן ברק בכר לא בנה עליו מקצועית, וכעת כאשר הוא נותר בישראל ולא המ ריא עם מכבי חיפה למחנה האימונים בהולנד, היה ברור כי הוא בדרך לק בוצה חדשה. אשדוד מייעדת לקשר את המשבצת של רועי גורדנה, שעזב הקיץ לב"ש.

אם עסקת דין דוד אכן תיסגר, חיפה תציין את עונת ההעברות הכי פעילה שלה בשנים האחרונות: עלי מוחמד

נרכש מבית"ר ירושלים תמורת 1.4 מיליון דולר, אורי דהן הגיע מק"ש תמורת 650 אלף, המגן הימני ראיין סטריין נרכש מקבוצת אדלייד יונייטד האוסטרלית תמורת כ 300 אלף, והע ברה הצפויה של דוד תסכם השקעה הקרובה ל 3 מיליון דולר.

בית"ר ירושלים. הבעלים משה חוגג אישר למנהל המקצועי ויושב הראש, אלי אוחנה, להגדיל את התקציב לצי רוף שלושה זרים. עד כה הירושלמים חיפשו זרים בסכומים של כ 150 אלף דולר לעונה, ומקווים שכעת, עם הג דלת הסכום, הם יצליחו להנחית זרים.

המאמן ארווין קומאן ערך סיור במתחם האימונים בבית וגן הכיר את הנהלת המועדון, ולאחר מכן התיישב לשיחות עבודה עם אוחנה בנוגע לש חקני חיזוק נוספים, וגם בנוגע למח נה האימונים. זאת, לאחר שמסע המ שחקים של בית"ר ירושלים לארה"ב בוטל סופית. מחר ייערך אימון הבכורה תחת קומאן.

הפועל ת"א. שי אליאס האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות.

האדומים ייצאו בחודש הבא למחנה אימון בפולין ויפגשו את ק.ק.ס קאליש וארקה גדיניה המקומיות.

 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? דין דוד כובש מול חיפה. המו"מ מול הפועל ב"ש נתקע
צילום: מאור אלקסלסי דין דוד כובש מול חיפה. המו"מ מול הפועל ב"ש נתקע

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel