Israel Hayom

ב פרימיום מוזל

ב.מ.וו 320e אמורה להוות מדרגת כניסה ראשונה ומוזלת לעולם ההיברידי של החברה ● התוצאה מוצלחת סה''כ, המחיר היה יכול להיות נמוך יותר

- אריאל אלסיבוני "אוברדרייב"

.מ.וו חיזקה לאחרונה את מערך הד גמים של סדרה שלוש, מהצד הנמוך יותר של טבלת המחירים. תוספת אחת כזו היא ה 320e הנבחנת כאן היום. אותה סדאן פרימיום רבת יכולת בסימן פחות. האם מכונית פרימיום יכולה להרגיש כזו, גם כש מדובר בגרסה בסיסית יותר? שאלה מצוינת. עוד שאלה שמסתתרת תמיד מול מכונית כמו סדרה ,3 היא האם הגרסה הזו ראויה למוני טין האדיר שנושאת המכונית הזו כבר עש רות שנים?

גישוש ראשוני

ה 320 הזו מגיעה לישראל ברמת אבזור ,M שמעניקה לה נגיעות קלות עם ניחוח ספור טיבי. עוד מושכים את תשומת הלב פתח הט עינה ליד הגלגל הקדמי שמאלי, ומאחור, שתי יציאות מפלט בשרניות. שכחנו כבר איך אלו נראות בעידן החשמלי, כשיצרניות ממהרות להסתיר מרעין בישין שכאלו. כאן לא, ואולי זה רמז לבאות.

תא הנוסעים ירגיש מצוין גם למי שביקר כבר ב .330e תא הנוסעים של ה 3 הוא מקום נעים ומרשים. כזה שמציע תנוחת נהיגה מצוינת, והנדסת אנוש שמצליחה לצלוח את תוספת האפשרויות שמוצעות כאן בקלות. התלונה היחידה היא צפיפות קלה במושב האחורי. מעבר לזה, אף שמדובר בגרסה שחסרה מעט באזור לעומת הגרסה שמעליה, לא ממש רואים את זה. יש כאן תחושה טובה עם מושבים מתכוו ננים חשמלית, חלון גג וכדומה. את החיסכון במחיר מרגישים - לא רואים. בקרת האקלים לא מפוצלת, מערכת זיהוי רכבים בשטח המת לא מתקנת היגוי באופן אקטיבי ועוד. החיסכון נמצא, אבל הוא מסתתר מתחת לפני השטח.

חשמל לפרקים

הגרסה הזו משתמשת באותה יחידת הנעה היברידית נטענת שמוכרת לנו מהגרסה היקרה יותר, רק בכוונון להספק משולב נמוך יותר. הביצועים עדיין טובים והתפקוד של מערך ההנעה הגיוני ויעיל. זה אומר שיש מספיק כוח כשרוצים למהר, ומצד שני יש יכולת חשמלית טהורה אמיתית כשצריך אותה. על טהרת החשמל ניתן להאיץ ולשייט עד 140 קמ"ש, ולפי המבחן אפשר לעשות זאת במשך כ 45 ק"מ. לבימר הזו יש מצבי נהיגה שונים, כולל מצב שמירת סוללה, שמטעין אותה מהר למדי. בסך הכל, צריכת הדלק בימי המבחן המהירים היתה מרשימה למדי.

בכל זאת

גם בגרסתה זו מציגה סדרה 3 יכולת דינ מית טובה. למרות המשקל הנוסף והכיול שצ ריך לשאת בעומס הזה, הנוחות טובה, השלדה מציגה תגובות מדויקות והציון גבוה למדי. לעומת זאת, הבלמים הרגישו קצת ספוגיים ולא ראויים ליכולת הכללית. ההרגשה בסוף ימי המבחן היתה חיובית. זו מכונית טובה שמ ציגה תשובה ראויה למי שרוצה יכולת חשמ לית מסוימת. יש גם אבל - המחיר שבו היא מוצעת יכול היה להיות רחוק יותר מהגרסה החזקה יותר.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel