Israel Hayom

אד שירן חזר, והוא עדיין יודע מה הוא עושה

- ,"Bad Habits" אד שירן

בדצמבר 2019 הודיע אד שירן על פרישה זמ נית מעולם המוזיקה. ככה זה כשהספקת עד גיל 28 להפוך לאחד האמנים הרווחיים בהיסטוריה של הפופ: עוד לפני שהגעת ל 30 אתה כבר מרגיש שחיקה, אם לא תחושת מיצוי. "החיים שלי היו קצת נון סטופ בשנים האחרונות", כתב הזמר הג'ינג'י ביותר בעולם למעריציו, והודיע שהוא לוקח הפסקה גם מרשתות חברתיות "עד שיגיע הזמן לחזור".

בדיעבד הטיימינג שלו היה מושלם: הקורונה הגיעה, ושירן מצא את עצמו בבית בין שרצה בכך ובין שלא, מגדל את הילדה הראשונה שלו, לומד להיות בעל והורה, ובעיקר נהנה מהשקט ומפירות עמלו.

אבל נראה שהשהות הארוכה מתחת לרדאר הספי קה לו בשלב זה, והמוזיקאי הבריטי שב כעת לייצר המנוני פופ שנשמעים כמעט לא מתאמצים.

זה הסיפור של ‪,"Bad Habits"‬ סינגל הסולו הרא שון שלו זה ארבע שנים )בהנחה שלא מחשיבים את שיתופי הפעולה עם ג'סטין ביבר, די ג'יי חאלד וברונו מארס(. מדובר בלהיט קיץ דאנס אייטיזי קליט, שמ תכתב עם שירים שמייקל ג'קסון היה עושה פעם. הוא אפילו מזכיר בקצוות את ‪Somebody's Watching"‬ "Me מ ,1984 שג'קסון שר בו את הפזמון.

למעשה, הווידאו שמלווה את השיר החדש הוא

סוג של מחווה לקליפ האייקוני של "Thriller" )ול"באפי קוטלת הערפדים"(. כולו אפקטים, איפור, ניבים ארוכים, זומבים ויתר אלמנטים של עולמות אפלים. כך בחר שירן להדגים את האופן שבו הוא רואה כעת את חייו הקודמים, בטרם הפך לאיש משפחה.

"אני מרגיש שהרגלים רעים צצים כשהש מש שוקעת בליל שישי", אמר בראיון לקידום הסינגל, ותיאר מציאות שרבים חיים, או לפ חות חיו, בשנות ה 20 שלהם. "אתה מתחיל את הערב עם בירה אחת ואז עוד אחת, ואז טקילות ועישונים ואז אתה מגיע למסעדת פאסט פוד. זה פשוט ממשיך וממשיך". אם ציפיתם לעוד להיט דאנסהול קאריבי בסגנון ‪"Shape of You"‬ כנראה נכונה לכם הפתעה, אבל לא אכזבה. כי השנה היא לא 2017 ו"הרגלים רעים" עושה את מה שלא מעט מאמני התקופה עושים עכ שיו, נניח דה וויקנד - אבל אד שירן כמו אד שירן, פשוט יודע לעשות את זה טוב יותר.

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? המנוני פופ לא מתאמצים. שירן
צילום: אי.פי.אי המנוני פופ לא מתאמצים. שירן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel