Israel Hayom

פיניקס מריחה גמר, לוס אנג'לס קליפרס תכפה משחק ?7

- כתב "ישראל היום"

לוס אנג'לס קליפרס תארח הלילה (04:00) את פיניקס למ שחק השישי בסדרת גמר המע רב. האורחת מחזיקה ביתרון 2:3 בסדרה, וניצחון חוץ הלילה יע ניק לה כרטיס לגמר האן.בי.אי לראשונה מאז .1993

פיניקס כבר היתה קרובה להעפיל לגמר הפלייאוף כאשר הובילה ,1:3 אך הופעה הרואית של פול ג'ורג' במשחק מספר 5 השאירה את הקליפרס בחיים.

הכוכב, שספג השמצות בע קבות יכולתו בשני המשחקים הראשונים בסדרה, הפגיז 41 נקו דות ב 15 מ 20 מהשדה, הוריד 13 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים.

הקבוצה מעיר המלאכים נקל עה לפיגור 2:0 בכל שלוש הסד רות בפלייאוף הנוכחי, אך ידעה לחזור ולנצח, גם בסיבוב הרא שון וגם בשני 3:4) על דאלאס, 2:4 על יוטה(. כעת, ללא הכוכב הפצוע קוואי לאונרד, הקליפרס ינסו לגרור את פיניקס למשחק שביעי על כל הקופה.

כדי לעשות זאת, הם יהיו חייבים לקבל את ג'ורג' מרוכז, כמו במשחק .5 עד כה בסדרה הכוכב העמיד ממוצעים של 30.2 נק', 10.8 ריב' ו 6.2 אס' למשחק.

"אם הם רוצים לסיים את הסדרה, הם יצטרכו לעבוד קשה בשביל זה", אמר ג'ורג' לאחר הניצחון במשחק החמישי. "זו המנטליות שיש לנו. אנחנו לא מתכוונים לוותר".

עם זאת, הסיכויים וההיסטוריה נמצאים בצד של הסאנס. ב 95 אחוז מהמקרים באן.בי.אי, הק בוצה שהובילה 1:3 בסדרה של הטוב משבעה משחקים, גם ניצחה בסופו של דבר.

מי שמובילים את הקבוצה מא ריזונה הם דווין בוקר, שקולע עד כה בסדרה 26.2 נק' למשחק, והרכז כריס פול, ששותף בשלו שה משחקים בלבד אחרי שיצא מבידוד קורונה, ורשם 18.3 נק' ו 9 אס' בממוצע.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel