Israel Hayom

"לפרוש? אני רוצה להמשיך לשחק"

- עדי רובינשטיין

בגיל ,34 אנדי מארי, הטניסאי הבריטי הגדול של דורנו, מתעקש שהסיפור שלו עוד לא נגמר. היום הוא צפוי לעלות למשחק בסיבוב השני בטורניר ווימבלדון הביתי, שבו כבר זכה פעמיים, ולנסות לגרום למסע הקסם שלו להימשך עוד סיבוב אחד. אלפי צופים במגרש ועוד מיליונים בממלכה ישכחו לרגע מהכדורגל ויתרכזו בו ובמה שנראה כהופעה האחרונה שלו על הדשא כשיפ גוש אחה"צ את אוסקר אוטה הגרמני.

באליפות אוסטרליה ,2019 התוודה שהוא חייב להפסיק, שהירך השחוקה שלו לא סוחבת יותר, לא רק במגרשי הטניס אלא בחיים בכלל, ושעתה כדי לשפר את איכות חייו, הוא חייב להחליף אותה. הדמעות שלו גרמו לכולם להבין אז שזה נגמר.

מארי התעקש לחזור לאחר החלפת הירך, ואפילו זכה בטורניר אנטוורפן. אחר כך חזרו הכאבים, הוא מיעט לשחק בשנה וחצי האח רונות, והסיבוב הראשון בווימבלדון היה אמור להיות ההזדמנות להגיד שלום. כמו תמיד, הוא התעקש אחרת.

לעיני אצטדיון מלא הוא הדהים את ניקולוז בזילשווילי, המדורג 28 בעו לם. הוא הוביל 0:2 במערכות ו־5:0 במערכה השלישית עם שבירה משולשת. כשהקהל החל לחגוג, מארי רעד והפסיד את המערכה בצורה מביכה. השחקנים יצאו להפסקה לטובת סגירת הגג במגרש המרכזי, ומארי הלך לשירותים לדבר עם עצמו. זה נגמר בניצחון שני בסך הכל שלו בטורנירי גרנד סלאם מאז אליפות ארה"ב .2019 "אני לא יודע למה כולם שואלים כל הזמן אם זה הווימבלדון האחרון שלי או מתי אפסיק", אמר מארי, "הוא )בזילשווילי, ע"ר( מדורג ואני בקושי שיחקתי השנה וניצחתי. אני רוצה להמשיך לשחק". סרינה וויליאמס הודחה לראשונה בק ריירה בסיבוב הראשון לאחר שפרשה במ שחק מול אלכסנדרה ססנוביץ'. הטניסאית בת ה 40 לא תזכה בגרנד סלאם ה 24 שלה.

 ?? צילום: ?? מארי. עקשן וטוב לו
GettyImage­s
צילום: מארי. עקשן וטוב לו GettyImage­s
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel