Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 01.07.2021

-

גדי

יש לכם כמה הרגלים מגונים שמכניסים אתכם לצרות. הפה הגדול שלכם גורם לכך שאתם מצליחים להסתבך אפילו עם אנשים שאינכם קשורים אליהם בכלל.

דלי

קחו נשימה עמוקה והמשיכו בכיוון שבו אתם הולכים בימים האחרונים. מבחן המציאות מוכיח שזה עדיף. ההתחייבויו­ת העומדות בפניכם יכולות לחכות.

דגים

יום מוצלח בכל מה שקשור לידידים. אתם ממקדים מאמצים בפן החברתי וקוצרים את הפירות. השקעה נבונה במכרים מהעבר מוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד.

טלה

החשיבה והגישה המעשית שלכם לא עולות בקנה אחד עם מישהו קרוב אליכם, שמעלה רעיונות שנראים לכם דמיוניים ומנותקים מהמציאות, בזה אחר זה.

שור

אתם מוצאים דרכים עקלקלות כדי לבצע דברים פשוטים למדי. חבל שאתם מסתבכים, אבל בסך הכל זה גם בסדר ללכת בדרך שנראית לכם מתאימה.

תאומים

רוב הזמן אתם עסוקים במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד, ולכן בקושי יש לכם זמן ואנרגיות למערכת יחסים. בן או בת הזוג עלולים לחוש טיפה מוזנחים, וכדאי שתשימו לב לעניין הזה.

סרטן

ימים לחוצים בעבודה. גלו קצת יותר גמישות. הפעלת הפונקציה של "שמיעה סלקטיבית" יכולה להועיל לכם אף היא, במקום להתרגז מכל שטות שאתם שומעים.

אריה

אתם מרגישים שעבדו עליכם, והתחושה הזאת מביאה עימה תסכול מתמשך. כדאי שתיזמו שיחת בירור עם ה"אובייקט", על מנת לברר את כל העובדות.

בתולה

מפגש חברתי מוזר צפוי להתרחש בשעות הלילה. זאת תהיה הצלחה מבחינה אישית, אף על פי שיהיה לצידכם אדם שיתלונן ויעכיר את האווירה השמחה.

מאזניים

התחום הזוגי מעסיק אתכם, אבל אתם לא מוצאים דרך להבין מה בדיוק קורה ואיך לצאת מהפלונטר. אין ספק שעליכם ללמוד עוד כמה "שיעורים" לפני שתוכלו להתקדם הלאה.

עקרב

העבודה שלכם מהווה כרגע את מרכז החיים שלכם. אתם מחפשים אתגר חדש, ומקבלים חיזוק ממישהו שמגיע אליכם כאילו במקרה. מומלץ לפתוח עיניים ואוזניים.

קשת

אל תסמכו יותר מדי על אנשים שמבטיחים לכם הרים וגבעות. אף על פי שאתם מתאפיינים בתבונה ובתחכום טבעיים, יש לכם נטייה להאמין במה שנוח לכם.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel