Israel Hayom

בית"ר חוזרת לדוד קלטינס

הירושלמים ינסו להשיב את האקס מב"ש • כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום": דניאל טננבאום האריך חוזהו במכבי ת"א

- שי ארצי

לאורך השבועיים האחרונים ראשי בית"ר ירושלים דיברו על הצורך להחתים שחקן ישראלי בכיר, שיהיה בעל השפעה גדולה, בעיקר בחדר ההלבשה.

המועמד האולטימטיב­י היה אבי ריקן, אבל בסופו של דבר האריך הקשר את חוזהו במכבי ת"א. "לא היינו במשחק של מכבי חיפה, מכבי ת"א וב"ש, לא יכולנו להתקרב לס כומים שלהן בגלל התקציב", אמר בנושא גורם בבית"ר ירושלים, שה צעתה לריקן, על פי הערכות, היתה נמוכה ב 140 אלף דולר לעונה מזו של סגנית האלופה.

כעת נראה שהצהובים שחורים עשויים לחזור לאופציית דוד קל טינס, שלא אמור להמשיך בהפו על ב"ש, אבל הם יצטרכו להגיע איתו ועם קבוצתו להבנות. גם השם של עומרי אלטמן עלה, אבל הרצון של השחקן הוא לצאת לאירופה פעם נוספת.

מהרגע שמכבי הגישה לריקן הצעה, היה ברור לו שימשיך בק ריית שלום: "זו היתה אחת ההחלטות הקלות ביותר שקיבלתי בקריירה. אחרי שקיבלתי את הפנייה, העניין הפך לטכני בלבד".

סבוריט ממשיך בצהוב

לא רק אבי ריקן סיכם על הישא רותו בשורות סגנית האלופה, אלא גם המגן הספרדי אנריק סבוריט )סיכם לשנתיים נוספות( והשוער דניאל טננבאום, שהמו"מ והחוזה החדש שקיבל מהצהובים פורסמו לראשונה באתר "ישראל היום".

במקרה של האחרון, הצדדים ניסו במשך שבועות להגיע להבנות, אולם ללא הצלחה. השוער היהודי ברזילאי קיבל בשנתיים האחרונות שכר נמוך מאוד, לאחר שהגיע לקבוצה לפני חמש שנים על תקן שוער שלישי, ומאז התקדם. לאור זאת הוא דרש שדרוג משמעותי בשכר, ואילו מכבי הציעה לו חוזה שרחוק מדרישתו.

כתוצאה מכך טננבאום לא פתח את האימונים עם הקבוצה לפני כשבוע, ובשלב מסוים הצהובים אף בדקו לגבי שוער הנבחרת אופיר מרציאנו, שחתם אתמול בפיינורד. לבסוף הצליחו הצדדים להתפשר וטננבאום חתם לשנתיים תמורת כ 250 אלף דולר, סכום שיכול עוד לגדול בזכות בונוסים ומענקים שו נים. בכך יסגור השוער שבע עונות במכבי ת"א.

מרציאנו חתם בפיינורד

שוער נבחרת ישראל בן ה ,31 אופיר מרציאנו, הצטרף רשמית בקבוצת הפאר ההולנדית פיינורד, שתשתתף בעונה הקרובה במוק דמות הליגה האזורית. מרציאנו, שהגיע בהעברה חופשית, צפוי להיות שוערה השני.

 ?? צילום: דני מרון ?? קלטינס
צילום: דני מרון קלטינס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel