Israel Hayom

הג'נרל מנג'ר של באיירן: "וויליאמס יתאים למכבי ת"א"

- אבי סגל

אלמלא העונה שדריק וויליאמס עבר בוולנסיה, ספק אם מכבי ת"א היתה יכולה להחתים אותו. השחקן, שהפתיע בעצם הגעתו לאירופה לפני שלוש עונות, לא הצליח בקבוצה הספרדית, ומניות, כידוע - קונים כשהן בירידה.

וויליאמס הוא בחירת הדראפט הגבוהה ביותר שתלבש את המ דים הצהובים - נבחר שני 2011־ב על ידי מינסוטה. הוא רשם 7 עו נות ו־034 משחקים בליגה הטו בה בעולם, אבל לא הפך לכוכב שכולם ציפו ממנו להיות.

העונה החולפת היתה השלי שית שלו ביורוליג וגם החלשה ביותר, אבל הסיבה ברורה: הוא לא התאים לשיטה של המאמן חיימה פונסרנאו, ולא לסגנון המ שחק בליגה הספרדית. וויליאמס הוא 4 אתלטי, שיודע לרוץ את המגרש ומהווה כוח גם בהגנה, אך הקליעה מבחוץ לא יציבה.

מרקו פסיץ', הג'נרל מנג'ר של באיירן מינכן שהביא את וויליאמס לאירופה, סיפר ל"ישראל היום" שתחילה המליצו לו להימנע מה שחקן. "בכל הבירורים שעשיתי אמרו לי לא לגעת בו, עד שהג עתי לוולאדה דיבאץ, שניהל את סקרמנטו ודריק שיחק אצלו - והתמונה השתנתה. הוא אמר לי: 'אל תקשיב לאף אחד, קח אותו - שחקן מצוין ואדם נהדר'".

ומה לגבי מידת ההתאמה לצהובים? "הוא צריך שיבליטו את החוזקות שלו ויחביאו את החולשות. ספרופולוס מתאים מאוד לדריק, הוא יידע להוציא ממנו את המיטב, ונראה שהוא יתאים למכבי".

 ?? צילום: אלן שיבר ?? וויליאמס
צילום: אלן שיבר וויליאמס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel