Israel Hayom

יפתח זיו סיכם במכבי

הרכז שהצטיין מול הצהובים בסדרת הגמר יהפוך לרכש הישראלי הראשון של האלופה ● קמרון טיילור חתם

- יעקב מאיר

אחרי שהשלימה כמעט לחלוטין את בניית הסגל הזר, מכבי ת"א עוברת להרכבת הסגל הישראלי: הצהובים סיכמו עם יפתח זיו, שצפוי לחתום בימים הקרובים באופן רשמי ולהיות השחקן המקומי הראשון שמצטרף לקראת העונה הבאה.

זיו ‪1.91 ,25(‬ מ') הצטיין בשנתיים האחרונות בהפועל גלבוע/גליל ובעונה החולפת נבחר לשחקן הישראלי המצטיין של העונה בליגת העל עם ממוצעים של 12.3 נקודות 37.1%( ל־3), 4.9 ריבאונדים ו־5.4 אסיסטים למשחק. בפלייאוף עלו ממוצעיו 13.3־ל נקודות, 5.1 ריבאונדים ו־3.4 אסיסטים.

הגארד המוכשר יהיה הישראלי השני הבטוח בסגל של יאניס ספרופולוס לעונה הבאה אחרי ג'ון דיברתולומי­או. גם ג'ייק כהן כבר סיכם את תנאיו וצפוי לחתום בקרוב. פרט להם צפויה האלופה לצרף לפחות עוד שני שחקנים ישראלים בכירים. מוקדם יותר אתמול הודיעו הצהובים על החתמתו של קמרון טיילור על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. טיילור ‪1.98 ,26(‬ מ') שיחק בעונה שעברה בהמבורג מהליגה הגרמנית וב־92 דקות הוא קלע 14 נקודות, הוריד 5.5 ריבאונדים ומסר 3.5 אסיסטים בממוצע למשחק. לפני כן שיחק בבאמברג, בליגה ההונגרית ובליגה השנייה בגרמניה. "זה בהחלט כבוד גדול עבורי לעשות את הצעד הבא לארגון פנטסטי עם קהל אוהדים כמו של מכבי, שהוא מהטובים באירופה", אמר השחקן לאחר החתימה. "אני רוצה להודות על ההזדמנות וכבר לא יכול לחכות להתחלת הדרך".

 ??  ?? זיו. עובר לצהוב צילום: אלן שיבר
זיו. עובר לצהוב צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel