Israel Hayom

שרצקי: "המטרה - אירופה"

עם מאמן חדש וציפיות גבוהות, עירוני ק"ש פתחה עונה

- ליאב נחמני ושי ארצי

עירוני ק"ש פתחה אתמול רשמית את עונת 2021/22 במסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות הבעלים איזי שרצקי והמאמן החדש עמיר נוסבאום. כמו תמיד, שרצקי נטל את המושכות ותחילה דיבר על לכתו של ויקי פרץ ז"ל בטרם עת, שלטענתו הוא היה זה שהביא את כוכב העבר למכבי ת"א בשנות ה־07.

מעבר לכך, שרצקי התייחס למינויו של נוסבאום ואמר: "אנחנו מכירים את עמיר מצוין. הוא ספורטאי למופת, הוגן. רק אחרי המשחק נגד בית"ר ת"א פניתי אליו וכבר אז ידעתי שהוא יהיה המאמן הבא של ק"ש".

על עזיבת שני הבלמים שלו בעונה שעברה, עידן נחמיאס שעבר למכבי ת"א, ואורי דהן שעשה את הדרך למכבי חיפה, אמר: "אלה שני בלמים שגדלו אצלנו ואני אוהב אותם. הצלחנו להעביר את נחמיאס למכבי ת"א, אבל אני כועס על אורי דהן שלא רצה להישאר. מעולם לא מכרתי שחקן בגיל .21 שני הבלמים שיש לנו עכשיו לא פחות טובים.

"אני מאמין שהשנה הקבוצה תהיה יותר טובה והמטרה היא להגיע לאירופה", הוסיף שרצקי. "הלך לנו רע בחמש השנים האחרונות. אנחנו היחידים בארץ שלא קיבלו מענק ביטחון מהמדינה רק כי נתנו כרטיסים בחינם למשחקים, לכן הענישו אותנו. למרות הקיצוצים, התקציב השנה יגיע לכ־32 מיליון שקלים", הוסיף.

נוסבאום סיפר: "אני מאמין שאם אתמקד בדרך ובחזון שלי, התוצאות יבואו לבד. אנחנו רוצים להציג כדורגל חיובי ומהנה. שם המשחק זה תוצאות, אני מאמין בדרך ובהתנהלות".

מ.ס אשדוד. הקשר האחורי מרטין ראינוב חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

בני סכנין. עומרי בן הרוש, ששיחק בעונה האחרונה במ.ס אשדוד, חתם לעונה אחת.

הפועל ירושלים. העולה החדשה החתימה את הקשר רוסלן ברסקי.

 ??  ?? שרצקי. "התקציב יגיע לכ 23 מיליון שקל"
שרצקי. "התקציב יגיע לכ 23 מיליון שקל"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel