Israel Hayom

הפעם האחרונה של ארליך; פדרר בשלב הבא

- עדי רובינשטיין

יוני ארליך בן ה־44 עלה אתמול בפעם האחרונה בקריירה לטורניר זוגות הגברים בווימבלדון, שם הוא כבר הפך מזמן לאחת האגדות המהלכות בהיסטוריה של הענף. ארליך נראה רע, ולא השאיר שום סיכוי לו ולבן זוגו הבלארוסי מול הזוג הטוב בעולם - הקרואטים פאביץ' ומקטיץ' שניצחו בקלות ‪.4:6 ,2:6‬

הישראלי הוותיק אסף 6,000 לירות שטרלינג ונשאר בלונדון כדי לשחק בסוף השבוע בטורניר הזוגות המעורבים יחד עם בת זוגו לוסי רדקה הצ'כית )36( שמדורגת 29 בעולם בזוגות. כאן, בניגוד לזוגות בגברים, ההגרלה של השניים סבירה לפחות עד הסיבוב השלישי. מי שמנסה לרשום עוד פרק באגדה הבלתי נגמרת שלו, הוא רוג'ר פדרר. אמש בקרב הזקנים של הטורניר, השוויצרי מחץ בסגנון הישן והמוכר שלו את רישאר גאסקה הצרפתי ‪,1:6 ,6:7‬ 4:6 ועלה לסיבוב השלישי.

מחר ,18:00( אם לא יהיו שינויים) במגרש המרכזי הוא ינסה להמשיך את המסע שלו גם לשבוע השני של ווימבלדון, אבל המשוכה עומדת להיות מעניינת - קמרון נורי המקומי שהעפיל לראשונה לסיבוב השלישי בווימבלדון ונראה פשוט מצוין. נורי גם יזכה כמובן לעידוד מאסיבי מהקהל המקומי.

טוקיו .2020 המשחקים האולימפיים יחלו בעוד חודש, אבל התקלות במשלחת הישראלית החלו מוקדם מהצפוי. דניאל בלומן, אחד הרוכבים הבכירים של ישראל בתחרויות הסוסים, לא הצליח לרשום את הסוסה שלו בזמן והיא נפסלה מהתחרות האולימפית. בלומן נפסל אף הוא, ועתה מחפשים באיגוד הסוסים הישראלי רוכב אחר במקומו שישלים את הנבחרת.

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? ארליך. אגדה מהלכת
צילום: אי.פי.אי ארליך. אגדה מהלכת
 ??  ?? פדרר. מחכה לנורי בסיבוב השלישי
פדרר. מחכה לנורי בסיבוב השלישי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel