Israel Hayom

גדרה על המפה

-

מתחילים לבנות בגדרה. אפי קפיא טל, שבונה את פרויקט FEEL בשיתוף משכנות בראל בשכונת גולדה, קיבלה היתר בנייה 239-ל יחידות דיור חדא שות. ההיתר יאפשר לחברות לבנות בשכונה בסך הכללי 443 יחידות דיור ב-2 מתחמים שונים. עד כה נמכרו בפרויקט 315 דירות בסכום כולל של יותר 400-מ מיליון שקל.

מתחמי הפרויקט כוללים בנייה רוויה עם בניינים של עד 6 קומות. דירת 3 חדרים עם 73 מ"ר ומרפסת של 75 מ"ר נמכרת החל 1.9-מ מיליון שקל. דירת דופלקס 4 חדרים עם 118 מ"ר ומרפסת 85 מ"ר נמכרת החל 2.2-מ מיליון שקל. דירת דופלקס 5 חדרים עם 131 מ"ר ומרפסת 85 מ"ר נמכרת החל 2.4-מ מיליון שקל.

בשני המתחמים קיים קומפלקס ממותג תחת השם ‪FEEL PRIVATE‬ הכולל בנייה נמוכה של עד 3 קומות. תמהיל הדירות יכלול דירות מיוחדות, כדוגמת דירת גן מרווחת עם 6 חדא רים, דירות גג ייחודיות ועוד. דירת גן 6 חדרים בשטח 136 מ"ר וגינה 200 מ"ר נמכרת החל 2.85 מיליון שקל.

פרויקט FEEL ממוקם באזור המא זרחי של גדרה, בשכונה חדשה המאופיינת בבנייה ירוקה ונמוכה, בדומה לשאר היישוב. שכונת גולדה כוללת 20-כ מגרשים ציבוריים עם קריית חינוך, בית ספר יסודי, בית ספר ממלכתי-דתי, תיכון, פארקים וגינות. לפי נתוני הרשות המקומית יש בה גם את הספורטק עם הקירוי הגדול ביותר במזרח התיכון. בסמיכות לשכונה מתוכנן כביש חדש, שיחבר את התושא בים לכביש 7 וכביש .6 עינב כהן, מנהלת השיווק באפי קפיטל: "קהל הרוכשים והמתענייני­ם העיקרי הינם זוגות צעירים, שחוזרים ליישוב כדי להיות קרובים לסביבה בה גדלו, לצד קהל של מצמצמי דיור מתוך גדרה, המעוניינים לגור בקירבת הילדים והנכדים שחוזרים הביתה".

 ??  ?? פרויקט FEEL בשכונת גולדה בגדרה
פרויקט FEEL בשכונת גולדה בגדרה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel