Israel Hayom

לשכור דירה חדשה מהניילון

-

ראש שקט לשוכרים במודיעין – שכיא רות ארוכת טווח בדירה חדשה ישירות מהקבלן. חברת גיא ודורון לוי החלה בשיווק 35 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח בשכונת מורשת מודיעין.

הדירות ישווקו בשכירות לתקופה של 5-6 שנים במחירים אטרקטיביים, החל 5,700-מ שקל לחודש. מדובר על דירות מרווחות, הכוללות מפרט עשיר, סטנדרט בנייה גבוה ועיצוב אדריכלי מרשים. לכל דירה מוצמדות 2 חניות מקורות ומחסן. האכלוס בחוא דש פברואר .2022

בפרויקט 6 בנייני מגורים בני 5-6 קומות עם סך כולל של 116 יחידות דיור. תמהיל הדירות נותן מענה למגא וון רחב של שוכרים, שיוכלו לבחור בין דירות 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

החברה תשווק להשכרה דירות 5 חדרים של 126-כ מ"ר עם מרפסות סטנדרטיות או לחילופין מרפסות בשטח 40 עד 70 מ"ר, דירות גן 5 חדרים עם גינות ענקיות בגודל 240 עד 330 מ"ר ופנטהאוזים מרווחים 5 או 6 חדרים בשטח 151 עד 156 מ"ר עם מרפסות בשטח של 100 עד 200 מ"ר.

שכונת מורשת מודיעין ממוקמת בחלקה המערבי של העיר ומאפשרת גישה ישירה ונוחה לצירי תחבורה מרא כזיים כדוגמת תחנת הרכבת פאתי מודיעין, כביש 1 וכביש ,431 המחבא רים את העיר עם תל אביב וירושלים. בשכונה צפויים להיבנות בסך הכללי 4,300-כ יחידות דיור.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמא כירות של חברת גיא ודורון לוי, ציין כי "השכונה משלבת בנייה עכשווית עם פונקציות שימושיות רבות לרווחת התוא שבים, ולכן גם זוכה להתעניינות רבה בקרב קהלי יעד רבים - צעירים, משא פרי דיור ומשפחות עם ילדים. השכוא נה עתידה לתת מענה מקיף בתחום החינוך והשירותים הקהילתיים, מרכא זי מסחר ופנאי עם שילוב של מרחבים ירוקים".

 ?? הדמיה: גיא ודורון לוי ?? פרויקט של גיא ודורון לוי במורשת מודיעין
הדמיה: גיא ודורון לוי פרויקט של גיא ודורון לוי במורשת מודיעין

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel