Israel Hayom

המרלו"ג הגדול באזור

-

החלה הקמתו של המרלו"ג הגדול ביותר באזורו – טכנו פארק אבן יהודה. המרכז נבנה ביוזמת קבוצת סופרין וקבוצת וייס באומדן עלות של 230-כ מיליון שקל. הוא יכלול עסקים מתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיק­ה.

בסוף השבוע נערך טקס הנחת אבן פינה למרכז הלוגיסטי החדש, הצא פוי להיות פרויקט העוגן של אזור התא עשייה המתחדש באבן יהודה. הטכנו פארק, שמקודם על ידי קבוצת רכישה בניהול הקבוצות סופרין ווייס, תוכנן על ידי משרד בר לוי דיין אדריכלים כמבא נה עכשווי וחדשני של 18,000-כ מ"ר על מגרש של 18 דונם. על פי התכנון, שטחי המסחר יהוו 6,000-כ מ״ר מהשא טח הכולל.

באירוע בלטו: איש העסקים אבי לוי השליא מנכ"ל מליסרון לשעבר ובעל טה בחברת להב אל. אר (שמחזיקה בדלק ישראל), צחי סופרין - בעלים של קבוצת סופרין, אנשי העסקים רוני ויואל וייס, ראש מועצת אבן יהודה - אבי הררי.

אזור התעשייה במזרח היישוב ממוקם על כביש 4 בסמוך לכביש ,57 המחבר את מחלף ניצני עוז בכביש 6 עם נתניה.

צחי סופרין, מבעלי קבוצת סופרין, ציין באירוע: ״שטחי לוגיסטיקה ואחסא נה הפכו בשנתיים האחרונות למוצר הכי חם בתחום הנדל"ן המניב ומציגים עלייה מתמדת בביקושים ובמחירים. אנו רוצים להודות לכל השותפים, ביא ניהם לנציגי הרשות המקומית, שסייעה לקדם במהירות את הפרויקט".

אבי הררי עדכן שכבר היום מקדמת המועצה המקומית תוכנית מתאר כוא ללנית, אשר עתידה להפוך את אזור התעשייה למרכז עסקים מוביל בלב השרון, בשילוב שימושי מסחר ובילוי.

 ?? צילום: אלירן אביטל ?? הנחת אבן הפינה בידי צחי סופרין, רוני ויואל וייס
צילום: אלירן אביטל הנחת אבן הפינה בידי צחי סופרין, רוני ויואל וייס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel