Israel Hayom

שילי נפטרה לאחר שהתמוטטה בבה"ד :1 "אסון בלתי נתפס"

מכריה של הצוערת שילי ווסטלנד, מקיבוץ ניר עוז, התקשו להיפרד: "היתה חכמה, רגישה ומוכשרת" ● בצה"ל לא פירטו על נסיבות המקרה: "אירוע רפואי אישי" ● במותה הועלתה לדרגת סגן משנה

- לילך שובל

הצוערת שילי ווסטלנד, בת 21 מקיבוץ ניר עוז שבחבל אשכול בדרום, תובא הערב למנו חות לאחר שהתמוטטה בבסיס בה"ד 1 בשבוע שעבר, ונפטרה בסוף השבוע. הלווייתה תתקיים בחלקה הצבאית בבית העלמין שבקיבוץ.

ביום חמישי האחרון נקבע מותה, לאחר שבמשך יומיים נלחמו על חייה כתוצאה מ"אירוע רפואי אישי" שלא פורט. היא הותירה אחריה הורים ואחות.

מצה"ל נמסר כי "בדומה למקרי

סג"ם שילי ווסטלנד עבר, היבטיו הרפואיים של המקרה ייבדקו לעומק על ידי צוות מומחים של חיל הרפואה".

עוד נמסר כי מטעמי צנעת הפרט וחיסיון רפואי לא ניתן לפרט על

פרטי הנסיבות הרפואיות. עם קבי עת מותה, הועלתה הצוערת לדרגת סגן משנה.

ווסטלנד היתה חיילת מוערכת. כנערה היתה מצטיינת ארצית בר כיבת סוסים תחרותית, ותלמידה בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע.

דוברת קיבוץ ניר עוז, רננה גומא יעקב, תיארה אותה בסוף השבוע כ"ילדה יפהפייה, חכמה, חדה, רגישה ומוכשרת. פרח, אסון פשוט בלתי נתפס".

מותה של הצוערת מצטרף למותו הפתאומי של מפקד חטיבת הנח"ל הנערץ, אלוף משנה שרון אסמן, שנפטר גם הוא ביום חמישי האחרון במהלך אימון כושר שגרתי בבסיס החטיבה בבית ליד )על הלוויתו ראו ידיעה נפרדת בעמוד זה(.

לפני כשבועיים נפטרה חיילת צה"ל ששירתה בבה"ד .10 בתגובה לפניית "ישראל היום" בנושא בש בוע שעבר, מסר הצבא: "יחד עם בני משפחתה, אנו עצובים וכואבים את אובדנה ונמצאים עימם בקשר בשבו עות הקשים העוברים עליהם".

בתגובה לשמועות זדוניות, הבהירו בצה"ל: "אין קשר בין החיסון נגד קורונה לבין פטירתה של החיילת".

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel